Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10439
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалинська, Ю. В.-
dc.contributor.authorХомутенко, Л. І.-
dc.contributor.authorHalynska, Yu.-
dc.contributor.authorKhomutenko, L.-
dc.date.accessioned2021-12-02T09:37:19Z-
dc.date.available2021-12-02T09:37:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationHalynska Yu., Khomutenko L. (2021). Perspectives for the Development of the Restaurant Business in Ukraine in a Pandemic. Modern Economics, 29(2021), 69-74. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V29(2021)-11.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10439-
dc.description.abstractРесторанний бізнес відрізняється від усіх інших видів бізнесу. Це підприємство, яке поєднує традиції, механізми управління та досвід, філософію та економіку, а також психологію. Водночас щоб бути в тренді, потрібно мати можливість швидко реагувати на нові економічні та глобальні виклики у вигляді пандемії та, як наслідок, зниження купівельної спроможності. Численні дослідження показали, що у 2019-2020 рр. ресторанний бізнес був зведений практично до нуля. На сьогодні, ресторани, зосереджуючись на своїй аудиторії, адаптуються до нових викликів та кризи, спричиненої пандемією, щоб захистити свій бізнес від ризиків та збитків. Однак перспективи ресторанного бізнесу потребують аналізу, персоналізованого підходу та здатності швидко адаптуватися до ринкових умов. Усі українські ресторани були змушені переглянути принципи роботи та обслуговування клієнтів. Аналіз статистичних даних, аналіз публікацій про ресторанний бізнес показали, що ресторани 2021 р. більше зосереджені на українській кухні та традиційних стравах інших країн. Переорієнтація також торкнулася цільових груп ресторанів. На сьогодні майже всі ресторани демократичні з точки зору ціни на середній чек та пропонованих страв. Заклади створюються з певним дизайном, музичним супроводом, меню, а також із захопливою легендою. Зараз популярними є тематичні ресторани або арт-кафе з прекрасним дизайном та історією. Виявлені тренди ресторанного бізнесу 2021-2022 рр. показали, багато рестораторів змогли адаптуватися, скоротити витрати, переорієнтуватися та застосувати нові тенденції для розвитку свого бізнесу. Ресторани з хорошою репутацією та лояльними клієнтами відчули переважно зміну уподобань відвідувачів (вони стали замовляти менше). Однак сфера ресторанного бізнесу як і раніше вважається досить прибутковою й привабливою для інвестицій. Варто згадати той факт, що місцями найбільшого відвідування після завершення локдауна у 2020 р. були ресторани, бари й кафе.uk_UA
dc.description.abstractThe restaurant business is different from all other businesses. It is an enterprise that combines traditions, management mechanisms and experience, philosophy and economics, as well as psychology. At the same time, to be in trend, you need to be able to respond quickly to new economic and global challenges in the form of a pandemic and, as a result, reduced purchasing power. By the beginning of 2020, about 550,000 people worked in the restaurant sector. Now they are almost a third less. And this is a big problem for catering, many institutions simply can not find enough professional staff. But in spite of everything, food always remains one of the essential attributes of human life, and the food industry is one of the most profitable if the business is properly organized. Every year the number of establishments, especially fast food, grows, and people are willing to pay more for quality service and delicious food. Ironically, the pandemic has increased interest in the restaurant business. However, numerous studies have shown that in 2019-2020 the restaurant business was reduced to almost zero. Today, restaurants, focusing on their audience, are adapting to the new challenges and crises caused by the pandemic to protect their businesses from risks and losses. However, the prospects of the restaurant business require analysis, a personalized approach and the ability to adapt quickly to market conditions. Purpose. The purpose of the article is to analyze the prospects for the development of the restaurant business and its main trends in a pandemic in Ukraine. Results. All Ukrainian restaurants were forced to reconsider the principles of operation and customer service. Analysis of statistics, analysis of publications on the restaurant business showed that restaurants in 2021 are more focused on Ukrainian cuisine and traditional dishes of other countries. The reorientation also affected target groups of restaurants. Today, almost all restaurants are democratic in terms of the price of the average check and the dishes offered. Institutions are created with a certain design, music, menu, as well as a fascinating legend. Now popular are themed restaurants or art cafes with beautiful design and history. Conclusions. Identified trends in the restaurant business 2021-2022 showed that many restaurateurs were able to adapt, reduce costs, reorient and apply new trends to develop their business. Restaurants with a good reputation and loyal customers have felt mostly a change in the preferences of visitors (they began to order less). However, the restaurant business is still considered quite profitable and attractive for investment. It is worth mentioning the fact that the most visited places after the end of the lockdown in 2020 were restaurants, bars and cafes.-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectгромадське харчуванняuk_UA
dc.subjectсектор громадського харчуванняuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectтенденціїuk_UA
dc.subjectперспективи розвиткуuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectpublic cateringuk_UA
dc.subjectcatering sectoruk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjecttrendsuk_UA
dc.subjectdevelopment prospectsuk_UA
dc.subjectpandemicuk_UA
dc.titleПерспективи розвитку ресторанного бізнесу в Україні в період пандеміїuk_UA
dc.title.alternativePerspectives for the Development of the Restaurant Business in Ukraine in a Pandemicuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2021. - Вип. 29

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
halynska.pdf295,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.