Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10569
Назва: Маркетингові тренди у туристичному бізнесі
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Нестерчук, І. В.
Nesterchuk, I.
Ключові слова: туризм
споживачі
тренди туристичного бізнесу
подорож
туристи
tourism
consumers
trends in tourism business
travel
tourists
Дата публікації: 2021
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Короткий огляд (реферат): Досліджено зміни у туристичній діяльності, пов’язані з появою нових маркетингових трендів. Проаналізовано нові види туризму: гастротуризм, еко-подорожі, каршерінг, подорож наодинці, відвідування малознайомих місць.
Changes in tourism related to the emergence of new marketing trends are studied. New types of tourism are analyzed: gastrotourism, eco-travel, car-sharing, traveling alone, visiting unfamiliar places.
Опис: Стамат В. М., Нестерчук І. В. Маркетингові тренди у туристичному бізнесі // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 17-18 листопада 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021. C. 147-150.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10569
Розташовується у зібраннях:Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти - 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
147-150.pdf175,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.