Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10671
Назва: Науково-дослідницька робота, як освітньо-професійна підготовка майбутніх фахівців
Інші назви: Research work as an educational and professional training of future specialists
Автори: Курепін, Вячеслав Миколайович
Kurepin, Vyacheslav
Ключові слова: Наукові дослідження
майбутні фахівці
самореалізація
самостійна робота
освітній процес
професійна компетентність
Research
future specialists
self-realization
independent work
educational process
professional competence
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Курепін В. М. Науково-дослідницька робота, як освітньо-професійна підготовка майбутніх фахівців // Управління якістю підготовки фахівців в умовах цифрової педагогіки: матеріали Всеукраїнської науково-методичної інтернет-конференції, м. Харків, 22-23 грудня 2021 р.; за ред. В.М. Нагаєва / ХОГО «Науковий центр дидактики менеджмент-освіти». Харків : КП «Міська друкарня», 2021. С. 105-107.
Короткий огляд (реферат): В умовах розвитку виробництва, науки і техніки та інтеграції наукових досліджень в практику постійно зростає попит на висококваліфікованих майбутніх фахівців, здатних творчо розв’язувати складні завдання, прогнозувати та моделювати не тільки результати особистої професійної діяльності, але і знаходити шляхи і засоби поліпшення діяльності у тих сферах, де вони будуть здійснювати свою професійну діяльність. Сучасна економіка вимагає фахівців з інноваційним мисленням, зумовлює підвищення вимог, що пред’являються до випускника вищої школи.
With the development of production, science and technology and the integration of research into practice, there is a growing demand for highly qualified future professionals who can creatively solve complex problems, predict and model not only the results of personal professional activity, but also find ways to improve areas where they will carry out their professional activities. Modern economics requires specialists with innovative thinking, leads to increased requirements for high school graduates.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10671
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
106-108.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.