Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11373
Назва: Іnternet startup: marketing strategies
Інші назви: Інтернет стартап: маркетингові стратегії
Автори: Орлова, Оксана Віталіївна, науковий керівник
Orlova, Oksana, scientific director
Каур, Т. О.
Kaur, T.
Ключові слова: marketing
advertising
startup
conversion
optimization
Дата публікації: 2021
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Kaur T. Іnternet startup: marketing strategies // Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету [Кафедра іноземних мов], 25 березня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 155-158.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the topic of marketing strategies for a successful startup. It is easy to see how difficult it is for them to separate the grand strategy from the marketing strategy by observing executive practitioners who study in business education programs. Therefore, in this article, we will focus on both customer acquisition and product improvement in line with market needs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11373
Розташовується у зібраннях:Cтудентська конференція кафедри іноземних мов Миколаївського національного аграрного університету - 2021
Статті (Факультет культури і виховання)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155-158.pdf367,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.