Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітвінчук, Світлана Борисівна-
dc.contributor.authorLitvinchuk, Svetlana-
dc.contributor.authorГула, Лариса Вікторівна-
dc.contributor.authorGula, Larysa-
dc.date.accessioned2022-09-15T10:57:24Z-
dc.date.available2022-09-15T10:57:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛітвінчук С. Б., Гула Л. В. Сучасні підходи до навчання майбутніх економістів засобами комп’ютерних технологій. Modern Economics. 2022. № 33(2022). С. 50-57. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V33(2022)-07.uk_UA
dc.identifier.citationLitvinchuk S. B., Gula L. V. (2022). Modern approaches to training future economists in computer technology. Modern Economics, 33(2022), 50-57. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V33(2022)-07.-
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11760-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано актуальні питання трансформації системи освіти відповідно до Болонської системи, врахування тенденцій глобалізації, досягнення відповідності вимогам інформаційного суспільства та пошук нових форм та методів навчання у вищій школі, який створює передумови для активізації впровадження комп’ютерних технологій у навчально-виховний процес закладів вищої освіти (ЗВО). Метою представленої статті є дослідження науково-методичних засад навчання майбутніх економістів на основі комп’ютерних технологій, що створюють реальні можливості для використання їх у системі освіти з метою розвитку творчих здібностей студентів. Проведено аналіз наукових праць з питань інформаційного стану суспільства та питання впровадження комп’ютерних технологій в навчальний процес ЗВО. Звернено увагу на впровадження сучасних підходів до навчання майбутніх економістів із використанням комп’ютерних технологій. Підкреслено роль інформаційно-предметних комплексів, що становлять основу педагогічних програмних засобів, які є потужним інструментом для підвищення ефективності праці викладача та поліпшення сприйняття студентами навчального матеріалу. Доведено, що застосування комп’ютерних технологій навчання полягає в розробці та використанні програмних засобів навчального призначення. Особливість комп’ютерних технологій навчання в тому, що вони повинні акумулювати в собі, поруч із комп’ютерною програмою, дидактичний і методичний досвід викладача-предметника. Застосування їх у процесі підготовки майбутніх економістів має низку переваг: можливість контролювати темп навчальної діяльності, обирати рівень складності завдань, здатність наочно демонструвати певні явища.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes current issues of transformation of the education system in accordance with the Bologna system, taking into account globalization trends, achieving compliance with the information society and finding new forms and methods of higher education, which creates preconditions for intensifying the introduction of computer technology education (ZVO). Purpose The purpose of this article is to study the scientific and methodological foundations of training future economists on the basis of computer technology, which creates real opportunities for their use in education in order to develop creative abilities of students. Results. The analysis of scientific works on the information state of society and the introduction of computer technology in the educational process of free economic science. Attention is paid to the introduction of modern approaches to the training of future economists using computer technology. The role of information and subject complexes, which form the basis of pedagogical software, which is a powerful tool for improving the efficiency of the teacher and improving students' perception of educational material. It has been proven that the application of computer-based learning technologies is the development and use of educational software. The peculiarity of computer-based learning technologies is that they must accumulate in themselves, along with the computer program, the didactic and methodological experience of the subject teacher. The main problem that is seen here is the development of methods for computerization of the discipline. It is possible to either completely restructure and focus on creating new computerized courses, or to implement a methodology with partial computer support of the discipline, which, in our opinion, is more acceptable. The use of information and communication technologies in the process of training future economists has a number of advantages - the ability to control the pace of educational activities, choose the level of complexity of tasks, the ability to clearly demonstrate certain phenomena. New computer technologies open access to non-traditional sources of information, increase the efficiency of independent work, create space for creativity, acquisition and consolidation of professional skills, allow the implementation of fundamentally new forms and methods of learning. Their introduction changes education in general. Conclusions. Therefore, when teaching economic disciplines, there are enough reserves to increase its effectiveness with the help of computer technology. However, following this direction, it is necessary to find a balance in the system "teachercomputer-student".-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна грамотністьuk_UA
dc.subjectсучасні форми та методи навчанняuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectсистема «викладач-комп’ютер-студент»uk_UA
dc.subjectсучасне інформаційне середовищеuk_UA
dc.subjectcomputer technologiesuk_UA
dc.subjectcomputer literacyuk_UA
dc.subjectmodern forms and methods of teachinguk_UA
dc.subjectintegrationuk_UA
dc.subjectsystem «teacher-computer-student»uk_UA
dc.subjectmodern information environmentuk_UA
dc.titleСучасні підходи до навчання майбутніх економістів засобами комп’ютерних технологійuk_UA
dc.title.alternativeModern Approaches to Training Future Economists in Computer Technologyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2022. - Вип. 33
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
litvinchuk.pdf487,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.