Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12699
Назва: Implementation of distance education in inappropriate conditions at Mykolaiv National Agrarian University
Інші назви: Реалізація дистанційної освіти в невідповідних умовах у Миколаївському національному аграрному університеті
Автори: Курепін, Вячеслав Миколайович
Kurepin, Vyacheslav
Ключові слова: освітяни
студенти
оперативна реакція
мотивація
дистанційна освіта
educators
students
prompt response
motivation
distance education
Дата публікації: 2022
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Kurepin V. Implementation of distance education in inappropriate conditions at Mykolaiv National Agrarian University // Information technologies and management in higher education and sciences. Vol. 2. : conference proceedings of international scientific conference., Fergana, the Republic of Uzbekistan, November 28, 2022. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2022. Р. 183-187
Короткий огляд (реферат): The challenges faced by the educational system of Ukraine, caused by the COVID-19 pandemic and inappropriate conditions during hostilities, require educators and students to respond promptly in order to ensure quality education. Achieving success in providing quality education in such conditions depends on the interaction and cooperation of all participants in the educational process, a significant role in the implementation of which depends on both the management, scientific and pedagogical staff of higher education institutions and students, who, being in close communication with each other, support motivation young people to study.
-
Виклики, що постали перед освітньою системою України, зумовлені пандемією СОVID-19 та невідповідними умовами під час проведення бойових дій, вимагають від освітян і студентів оперативної реакції з метою забезпечення якісної освіти. Досягнення успіху у забезпеченні якісної освіти в таких умовах залежить від взаємодії та співпраці всіх учасників освітнього процесу, вагома роль у реалізації якого залежить як від керівництва, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти та студентів, які перебуваючи в тісній комунікації один з одним, підтримують мотивацію молоді до навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12699
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf_Uzbekistan_2022_Р. 2_-183-187.pdf707,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.