Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12761
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.date.accessioned2023-02-17T10:48:47Z-
dc.date.available2023-02-17T10:48:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСтамат В. М. Сучасні тенденції менеджменту ресторанного бізнесу. Modern Economics. 2022. № 36(2022). С. 130-136. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V36(2022)-19.uk_UA
dc.identifier.citationStamat V. (2022). Modern trends in restaurant business management. Modern Economics, 36(2022), 130-136. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V36(2022)-19.-
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12761-
dc.description.abstractРесторанна індустрія є однією з найбільших конкурентоспроможних видів бізнесу у світі. Щоб досягти успіху у галузі, де конкуренція висока, а маржинальний дохід низький, потрібно ефективно управляти ресторанним бізнесом. Ресторанна індустрія є складною галуззю економіки, яка має свої специфічні особливості. Це означає, що менеджмент закладів ресторанного господарства повинен ґрунтуватись на врахуванні як особливостей ресторанної індустрії, так й характеристик середовища, у якому функціонує ресторанний бізнес. Своєю чергою, розв’язання даної проблеми можливо завдяки врахуванню сучасних тенденцій менеджменту закладів ресторанного господарства, розуміння його сутності, принципів, підходів, технологій сучасної управлінської науки. Для теоретичного та методологічного обґрунтування основних положень дослідження було використано діалектичний метод пізнання, комплексний підхід до вивчення економічних явищ, системне бачення управлінської проблематики. Вони дозволили сформулювати наукові результати та надати практичні рекомендації. Метою статті є обґрунтування теоретичних положень сутності менеджменту закладів ресторанного господарства, виявлення тенденцій його розвитку та розробка практичних пропозицій щодо здійснення ефективного менеджменту у ресторанному бізнесі. Автором обґрунтовано поняття менеджменту в ресторанному господарстві. Доведено необхідність практичного підходу до управління закладами ресторанного бізнесу. Виділено основні сфери менеджменту ресторанного бізнесу, зокрема менеджмент персоналу, управління на кухні, управління репутацією бізнесу, управління сервісом, менеджмент взаємовідносин з клієнтами та клієнтським досвідом, управління маркетингом, управління фінансами, управління постачанням, менеджмент технічного й технологічного обслуговування. Сформовано основні тенденції розвитку менеджменту у ресторанній індустрії, які ґрунтуються на сучасних аспектах функціонування галузі з урахуванням світового досвіду. Розроблено практичні пропозиції здійснення менеджменту у закладах ресторанного господарства. Автором доведено, що менеджмент у ресторанній індустрії є специфічним видом діяльності, який здійснюється з метою досягнення цілей у даному бізнесі шляхом ефективного використання всіх ресурсів. Він повинен ґрунтуватись на сучасних тенденціях розвитку ресторанного бізнесу та його особливостях, враховуючи суттєвий вплив чинників зовнішнього середовища.uk_UA
dc.description.abstractThe restaurant industry is one of the most competitive businesses in the world. To succeed in an industry where competition is high and profit margins are low, you need to manage your restaurant business effectively. It consists of interrelated variables of both internal and external environment. They are characterized by the complexity of connections, the rapid change of information, and the mobility of factors. The restaurant industry is a complex branch of the economy that has its own specific features. This means that the management of restaurant establishments should be based on taking into account both the peculiarities of the restaurant industry and the characteristics of the environment in which the restaurant business operates. In turn, the solution to this problem is possible thanks to taking into account modern trends in the management of restaurant establishments, understanding its essence, principles, approaches, and technologies of modern management science. A dialectical method of cognition, a comprehensive approach to the study of economic phenomena, and a systemic vision of management issues were used for the theoretical and methodological justification of the main provisions of the study. They made it possible to formulate scientific results and provide practical recommendations. Purpose. The purpose of the article is to substantiate the theoretical provisions of the essence of restaurant management, to identify trends in its development, and to develop practical proposals for effective management in the restaurant business. Results. The author justified the concept of management in the restaurant industry. The need for a practical approach to the management of restaurant business establishments has been proven. The main areas of restaurant business management are highlighted, including personnel management, kitchen management, business reputation management, service management, customer relationship management and customer experience management, marketing management, financial management, supply management, technical and technological service management. The main trends in the development of management in the restaurant industry have been formed, which are based on modern aspects of the functioning of the industry, taking into account world experience. Practical proposals for implementation of management in restaurants have been developed. Conclusions. The author proved that management in the restaurant industry is a specific type of activity that is carried out in order to achieve goals in this business through the effective use of all resources. It should be based on modern trends in the development of the restaurant business and its features, taking into account the significant influence of external factors.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectменеджмент ресторанного бізнесуuk_UA
dc.subjectресторанна індустріяuk_UA
dc.subjectменеджер закладу ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectсфери (зони) менеджментуuk_UA
dc.subjectуправління персоналомuk_UA
dc.subjectуправління обслуговуваннямuk_UA
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.subjectуправління репутацією бізнесуuk_UA
dc.subjectтенденції розвитку менеджменту ресторанного бізнесуuk_UA
dc.subjectrestaurant business managementuk_UA
dc.subjectrestaurant industryuk_UA
dc.subjectrestaurant manageruk_UA
dc.subjectspheres (areas) of managementuk_UA
dc.subjectHR-managementuk_UA
dc.subjectservice managementuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectbusiness reputation managementuk_UA
dc.subjectdevelopment trends of restaurant business managementuk_UA
dc.titleСучасні тенденції менеджменту ресторанного бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeModern Trends in Restaurant Business Managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2022. - Вип. 36
Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stamat.pdf243 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.