Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12773
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМікуляк, Катерина Анатоліївна-
dc.contributor.authorMikulyak, Kateryna-
dc.contributor.authorКазновська, Ірина Дмитрівна-
dc.contributor.authorKaznovska, Iryna-
dc.date.accessioned2023-02-20T08:25:40Z-
dc.date.available2023-02-20T08:25:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМікуляк К. А., Казновська І. Д. Маркетингові інструменти просування продукції аграрного сектору // Трансформація фінансової системи України: тенденції та перспективи розвитку : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Миколаїв; 24-25 листопада 2022 р. Миколаїв : МНАУ, 2022. С. 69-70.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12773-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто маркетингові інструменти для просування продукції аграрного сектору. | Marketing tools for promoting products of the agricultural sector are considered in the work.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectаграрний секторuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectagricultural sectoruk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти просування продукції аграрного секторуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing tools for the promotion of products of the agricultural sectoruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті студентів МНАУ
Трансформація фінансової системи України: тенденції та перспективи розвитку - 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові інструменти-6-7.pdf162,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.