Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12891
Назва: Рricing policy and marketing strategies of agrarian enterprises
Інші назви: Цінова політика і маркетингові стратегії аграрних підприємств
Автори: Гончаренко, Ірина Василівна
Honcharenko, Iryna
Ключові слова: ціна
стратегії ціноутворення
маркетинг
аграрні підприємства
price
pricing strategies
marketing
agrarian enterprises
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Honcharenko I. Рricing policy and marketing strategies of agrarian enterprises // Вісник аграрної науки Причорномор’я. 2015. Вип. 2 (83). Т. 1. С. 20-24.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанням цін і ціноутворення, маркетингових цінових стратегій аграрних підприємств в Україні. Метою даної роботи є визначення умов цінової політики фірм на конкурентних ринках різних типів і обґрунтування заходів цінової політики для аграрних виробників, розглянуто основні моделі ціноутворення на продукцію в аграрній сфері.
The paper deals with price and marketing pricing strategies of agrarian enterprises in Ukraine. The aim of this paper is to determine the conditions of pricing policy of the firms within competitive markets of various types and justification of the price policy measures for agrarian producers considering patterns of supply and demand for products in different areas of competitive conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12891
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2015. - Вип. 2 (83). - Т. 1. - Ч. 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гончаренко.pdf524,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.