Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 13.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Механізм управління екологічною безпекою об’єктами господарювання на засадах маркетингуКурепін, Вячеслав Миколайович; Іваненко, Валерія Сергіївна; Kurepin, Vyacheslav; Ivanenko, Valeriy
2020Розвиток маркетингу в сучасних умовах діджиталізаціїКозаченко, Лілія Анатоліївна; Kozachenko, Liliya; Хоренженко, В. В.; Khorenzhenko, V.
2019Стан розвитку маркетингу в УкраїніСтамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник; Стамат, Виктория Михайловна, научный руководитель; Stamat, Viktoriia, scientific director; Ліляк, В. С.; Liliak, V.; Ткаченко, А. О.; Tkachenko, A.
2021Big data and official statistics, applications in management and marketingГлумакова, Оксана Ігорівна, науковий керівник; Glumakova, Oksana, scientific director; Сабіров, Н.; Sabirov, N.
2021Problems of marketing. (targeting)Ганніченко, Тетяна Анатоліївна, науковий керівник; Hannichenko, Tetyana, scientific director; Радченко, Т.; Radchenko, T.
2022Теоретичні та практичні аспекти ефективності маркетингуСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Жуковська, Тетяна; Zhukovska, Tetiana
2022Маркетингова служба підприємства: аспекти функціонуванняСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Федюкевич, Анна; Fediukevych, Anna
2024Маркетингові та організаційні механізми післявоєнного розвитку галузі гостинності та туризму на Півдні УкраїниКушнірук Віктор Степанович, науковий керівник; Kushniruk Viktor, scientific director; Брильова, М. О.
2023Маркетингова діяльність готелю (на прикладі «Нікотель» м. Миколаїв)Червен Іван Іванович, науковий керівник; Cherven Ivan, scientific director; Кравченко, К. Ю.; Kravchenko, K.
2023Розробка маркетингової стратегії пекарні–кавʼярні “Франс.уа”Банєва Ірина Олексіївна, науковий керівник; Baneva Irina, scientific director; Скорук, А. Ю.; Skoruk, A.