Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13826
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorБитко, Д. К.-
dc.contributor.authorBytko, Diana-
dc.dateEach enterprise or organization is a complex socio-economic system that combines various material elements, human resources and informational connections in the production process. Leaders in any business must exercise caution in the exercise of their power and refrain from destructive and abusive behavior. In general, a large number of business leaders are tolerant of their employees, but some are not and abuse their power by mistreating their employees. This article is devoted to abusive behavior in management and means of its neutralization. Abusive behavior can be the cause of conflicts, deterioration of communication and decrease in the efficiency of team work. Purpose. The purpose of this article is to research means of neutralizing abusive behavior in enterprise management. The tasks of this article are to determine the general essence of the concepts of "abuse", "abuser", "abusive behavior" and to investigate the concept of abusive behavior in enterprise management and to determine the main ways of solving this problem. Results. The author describes various forms of abusive behavior, such as intimidation, intimidation, manipulation and discrediting, and also considers the main methods of neutralizing abusive behavior, such as the use of psychological techniques, maintaining emotional calm, increasing the level of emotional intelligence and developing leadership skills. It was determined that abuse as a type of psychological manipulation and social influence is carried out with the aim of covertly introducing certain attitudes into the psyche of the person who is the victim of the abuser, which are not the actual needs of the victim. Conclusions. The author proved that abusive behavior in management is a rather negative phenomenon and affects various aspects of the activity of any enterprise. The main task is to detect this behavior in time and to stop it as soon as possible by all existing methods in order to normalize the further activities of the enterprise-
dc.date.accessioned2023-05-19T11:00:11Z-
dc.date.available2023-05-19T11:00:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Битко Д. К. Засоби нейтралізації аб’юзивної поведінки в менеджменті підприємств. Modern Economics. 2023. № 37(2023). С. 91-95. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V37(2023)-13.uk_UA
dc.identifier.citationStamat V., Bytko D. (2023). Means of neutralizing abusive behavior in enterprise management. Modern Economics, 37(2023), 91-95. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V37(2023)-13.-
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13826-
dc.description.abstractКожне підприємство чи організація є складною соціально-економічною системою, яка поєднує у виробничому процесі різноманітні матеріальні елементи, людські ресурси та інформаційні зв’язки. Лідери будь-якого підприємства мають бути обережними, застосовуючи свою владу, й мають утримуватися від деструктивної та аб’юзивної поведінки. Загалом, велика кількість керівників підприємств є толерантними до своїх співробітників, але деякі не є такими і зловживають своєю владою, погано поводячись зі своїми співробітниками. Стаття присвячена аб’юзивній поведінці в менеджменті та засобам її нейтралізації. Аб’юзивна поведінка може стати причиною конфліктів, погіршення комунікації та зниження ефективності роботи команди. Метою даної статті є дослідження засобів нейтралізації аб’юзивної поведінки в менеджменті підприємства. Завданнями даної статті є визначення загальної суті понять «аб’юз», «аб’юзер», «аб’юзивна поведінка», дослідження поняття аб’юзивної поведінки у менеджменті підприємств і визначенні основних шляхів вирішення даної проблеми. Виділено різні форми аб’юзивної поведінки, такі як інтимідація, налякання, маніпулювання та дискредитація, надано їм характеристику, а також розглянуто основні методи нейтралізації аб’юзивної поведінки. Серед них можна виділити такі: використання психологічних прийомів, збереження емоційного спокою, підвищення рівня емоційного інтелекту та розвиток лідерських навичок. Авторами доведено, що аб’юзивна поведінка в менеджменті є досить негативним явищем, вона впливає на різні аспекти діяльності будь-якого підприємства. Основним завданням менеджерів всіх рівнів управління є вчасне виявлення даної поведінки та якомога швидше зупинення всіма існуючими способами для нормалізації подальшої діяльності підприємства.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectменеджмент підприємстваuk_UA
dc.subjectаб’юuk_UA
dc.subjectаб’юзивна поведінкаuk_UA
dc.subjectкомункаціїuk_UA
dc.subjectпрофесійні відносиниuk_UA
dc.subjectзасоби нейтралізаціїuk_UA
dc.subjectenterprise managementuk_UA
dc.subjectabuseuk_UA
dc.subjectabusive behaviouk_UA
dc.subjectcommunicationsuk_UA
dc.subjectprofessional relationsuk_UA
dc.subjectmeans of neutralizationuk_UA
dc.titleMeans of Neutralizing Abusive Behavior in Enterprise Managementuk_UA
dc.title.alternativeЗасоби нейтралізації аб’юзивної поведінки в менеджменті підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2023. - Вип. 37

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stamat.pdf254,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.