Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14000
Назва: Пропозиції щодо сучасних підходів до управління рекламною діяльністю в сфері гостинності
Автори: Шикіна, О.В., науковий керівник
Щербатюк, Д.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Щербатюк Д. Пропозиції щодо сучасних підходів до управління рекламною діяльністю в сфері гостинності // Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет – конференції, м. Миколаїв, 15-16 березня 2023 р. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 77-78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14000
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
grs-kohf-15-16-03-2023-77-78.pdf361,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.