Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14359
Назва: Trends in the Development of the World and Ukrainian Markets of Cosmetic Hroducts
Інші назви: Тенденції розвитку світового та українського ринків косметичних виробів
Автори: Пархоменко, Н. О.
Денисюк, О. В.
Parkhomenko, Nataliia
Denysiuk, Olga
Ключові слова: тренди розвитку ринку
світовий ринок косметичних виробів
український ринок косметичних виробів
міжнародний бізнес
маркетингові дослідження
market development trends
global market of cosmetic products
Ukrainian market of cosmetic products
international business
marketing research
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Пархоменко Н. О., Денисюк О. В. Тенденції розвитку світового та українського ринків косметичних виробів (in English). Modern Economics. 2023. № 38(2023). С. 125-131. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V38(2023)-19.
Parkhomenko N., Denysiuk O. (2023). Trends in the development of the world and Ukrainian markets of cosmetic products…. Modern Economics, 38(2023), 125-131. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V38(2023)-19.
Короткий огляд (реферат): Питання розвитку товарних ринків, змін, тенденцій, особливостей, факторів впливу має першочергове значення у міжнародному бізнесі з точки зору маркетингових досліджень із виходу на нові ринки або розширення бізнесу. Метою дослідження є моніторинг функціонування світового та українського ринку косметичних виробів та визначення основних тенденцій їх розвитку. В результаті досліджень світового ринку косметичної продукції спостерігаються наступні тенденції: зростання обсягів реалізації корейської косметичної продукції; зростання обсягів виробництва та продажів екологічної косметики; розширяється цільова аудиторія ринку; зростає популярність просування та продажів косметичної продукції за допомогою інтернет технологій; відбувається спад попиту на декоративну косметику; зменшується попит на продукцію преміум сегменту, при тому, що зростає попит на продукцію дешевого цінового сегменту. На українському ринку також відбуваються схожі тренди, а саме: зростання попиту на косметику на основі натуральних інгредієнтів; суттєве зростання обсягів продажів косметики онлайн. Отже, суб’єктам міжнародного бізнесу, які працюють на ринку косметики, доцільно враховувати тенденції світового та вітчизняного ринків, орієнтуватися на запити клієнтів, суттєво розвивати систему просування та продажів онлайн, використовуючи новітні інформаційні технології в міжнародному маркетингу.
The question of the development of product markets, changes, trends, features, and influencing factors is of primary importance in international business from the point of view of marketing research for entering new markets or business expansion. Purpose. The purpose of the research is to monitor the functioning of the global and Ukrainian market of cosmetic products and to determine the main trends in their development. Results. As a result of research into the world market of cosmetic products, the following trends are observed: growth in the sales of Korean cosmetic products, growth in the production and sales of ecological cosmetics, the target audience of the market is expanding, the popularity of the promotion and sales of cosmetic products using Internet technologies is increasing, there is a decline in the demand for decorative cosmetics, the demand for products of the premium segment is decreasing, while the demand for products of the cheap price segment is increasing. Similar trends are also taking place in the Ukrainian market, namely the growth in demand for cosmetics based on natural ingredients, a significant increase in online sales of cosmetics. Conclusions. Therefore, international business entities working in the cosmetics market should take into account the trends of the world and domestic markets, focus on customer requests, and significantly develop the online promotion and sales system, using the latest information technologies in international marketing
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14359
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2023. - Вип. 38

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
parkhomenko.pdf228,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.