Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14376
Назва: Корпоративна культура, орієнтація на клієнта, інновації як функції менеджменту та базові передумови ефективності бізнесу
Інші назви: Corporate Culture, Customer Orientation, Innovation as a Function of Management and Basic Prerequisites for Business Efficiency
Автори: Топалова, С. О.
Topalova, S.
Ключові слова: орієнтація на клієнта
інновації
корпоративна культура
менеджмент
бізнес-структура
ефективність бізнесу
customer orientation
innovations
corporate culture
management
business structure
business efficiency
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Топалова С. О. Корпоративна культура, орієнтація на клієнта, інновації як функції менеджменту та базові передумови ефективності бізнесу . Modern Economics. 2023. № 38(2023). С. 158-163. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V38(2023)-24.
Topalova S. (2023). Corporate culture, customer orientation, innovation as a function of management and basic prerequisites for business efficiency. Modern Economics, 38(2023), 158-163. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V38(2023)-24.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються орієнтація на клієнта та інновації як складові корпоративної культури та функціоналу менеджменту. Міра орієнтації на споживача, залучення його до процесу розробки й впровадження інновацій, реалістична оцінка менеджментом орієнтованості підприємства на клієнта розглядаються як головні фактори впливу на ефективність бізнесу. Акцентується увага на взаємозв’язках між типом корпоративної культури, мірою її інноваційності та орієнтації на клієнта, з одного боку, та інноваційністю продуктів чи послуг – з іншого. Приділяється увага аналізу досліджень орієнтації на клієнтів та інноваційності компаній, що працюють на іноземних ринках, здійснюється певна систематизація результатів цих досліджень. Споживачі розглядаються як безпосередні учасники процесу розробки та впровадження інновацій на усіх його етапах. Аналізуються головні наслідки недостатньої орієнтації на споживача – недостатня та надмірна інноваційність продуктів і послуг. Оскільки в сучасній ситуації більше проявляється друга, наводиться її досить наочна ілюстрація на прикладі продуктів ІТ-компаній. Акцентується увага на відмінності оцінок орієнтованості на клієнта менеджерів і споживачів, завищеній самооцінці менеджменту. Сформульовано рекомендації для посилення орієнтації бізнес-структур на клієнта та урівноваження рівня інноваційності продуктів та послуг із потребами клієнта: постійний моніторинг потреб споживачів і клієнтів; ефективна комунікація з ними на усіх етапах розробки інноваційного продукту; «інноваційне просвітництво» для «підтягування» споживачів до рівня інноваційності продуктів чи послуг. Реалізація цих рекомендацій вимагає суттєвих змін корпоративної культури.
n. The article examines customer orientation and innovation as components of corporate culture and management functionality. Purpose. The degree of orientation to the consumer, his involvement in the process of development and implementation of innovations, a realistic assessment of the management of the company's focus on the client are considered as the main factors influencing business efficiency. Results. Attention is focused on the interrelationships between the type of corporate culture, the degree of its innovativeness and customer orientation, on the one hand, and the innovativeness of products or services, on the other. Attention is paid to the analysis of research on customer orientation and innovativeness of companies operating in foreign markets, a certain systematization of the results of these studies is carried out. Consumers are considered as direct participants in the process of development and implementation of innovations at all its stages. The main consequences of insufficient customer orientation are analyzed - insufficient and excessive innovativeness of products and services. Since the second one manifests itself more in modern situation, a rather vivid illustration of it using the example of products of IT Companies is provided. Emphasis is placed on differences in assessments of client orientation of managers and consumers, overestimated self-esteem of management. Conclusions. Recommendations on strengthening the orientation of business structures on the client and balancing the level of innovativeness of products and services with the needs of the client are formulated: constant monitoring of the needs of consumers and clients; effective communication with them at all stages of development of innovative product ; "innovative enlightenment" for "pulling up" the consumers to the level of innovation of products or services. Implementation of these recommendations requires significant changes in corporate culture
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14376
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2023. - Вип. 38

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
topalova.pdf225,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.