Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14376
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТопалова, С. О.-
dc.contributor.authorTopalova, S.-
dc.date.accessioned2023-06-14T12:53:14Z-
dc.date.available2023-06-14T12:53:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТопалова С. О. Корпоративна культура, орієнтація на клієнта, інновації як функції менеджменту та базові передумови ефективності бізнесу . Modern Economics. 2023. № 38(2023). С. 158-163. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V38(2023)-24.uk_UA
dc.identifier.citationTopalova S. (2023). Corporate culture, customer orientation, innovation as a function of management and basic prerequisites for business efficiency. Modern Economics, 38(2023), 158-163. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V38(2023)-24.-
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14376-
dc.description.abstractУ статті досліджуються орієнтація на клієнта та інновації як складові корпоративної культури та функціоналу менеджменту. Міра орієнтації на споживача, залучення його до процесу розробки й впровадження інновацій, реалістична оцінка менеджментом орієнтованості підприємства на клієнта розглядаються як головні фактори впливу на ефективність бізнесу. Акцентується увага на взаємозв’язках між типом корпоративної культури, мірою її інноваційності та орієнтації на клієнта, з одного боку, та інноваційністю продуктів чи послуг – з іншого. Приділяється увага аналізу досліджень орієнтації на клієнтів та інноваційності компаній, що працюють на іноземних ринках, здійснюється певна систематизація результатів цих досліджень. Споживачі розглядаються як безпосередні учасники процесу розробки та впровадження інновацій на усіх його етапах. Аналізуються головні наслідки недостатньої орієнтації на споживача – недостатня та надмірна інноваційність продуктів і послуг. Оскільки в сучасній ситуації більше проявляється друга, наводиться її досить наочна ілюстрація на прикладі продуктів ІТ-компаній. Акцентується увага на відмінності оцінок орієнтованості на клієнта менеджерів і споживачів, завищеній самооцінці менеджменту. Сформульовано рекомендації для посилення орієнтації бізнес-структур на клієнта та урівноваження рівня інноваційності продуктів та послуг із потребами клієнта: постійний моніторинг потреб споживачів і клієнтів; ефективна комунікація з ними на усіх етапах розробки інноваційного продукту; «інноваційне просвітництво» для «підтягування» споживачів до рівня інноваційності продуктів чи послуг. Реалізація цих рекомендацій вимагає суттєвих змін корпоративної культури.uk_UA
dc.description.abstractn. The article examines customer orientation and innovation as components of corporate culture and management functionality. Purpose. The degree of orientation to the consumer, his involvement in the process of development and implementation of innovations, a realistic assessment of the management of the company's focus on the client are considered as the main factors influencing business efficiency. Results. Attention is focused on the interrelationships between the type of corporate culture, the degree of its innovativeness and customer orientation, on the one hand, and the innovativeness of products or services, on the other. Attention is paid to the analysis of research on customer orientation and innovativeness of companies operating in foreign markets, a certain systematization of the results of these studies is carried out. Consumers are considered as direct participants in the process of development and implementation of innovations at all its stages. The main consequences of insufficient customer orientation are analyzed - insufficient and excessive innovativeness of products and services. Since the second one manifests itself more in modern situation, a rather vivid illustration of it using the example of products of IT Companies is provided. Emphasis is placed on differences in assessments of client orientation of managers and consumers, overestimated self-esteem of management. Conclusions. Recommendations on strengthening the orientation of business structures on the client and balancing the level of innovativeness of products and services with the needs of the client are formulated: constant monitoring of the needs of consumers and clients; effective communication with them at all stages of development of innovative product ; "innovative enlightenment" for "pulling up" the consumers to the level of innovation of products or services. Implementation of these recommendations requires significant changes in corporate culture-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectорієнтація на клієнтаuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectбізнес-структураuk_UA
dc.subjectефективність бізнесуuk_UA
dc.subjectcustomer orientationuk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectbusiness structureuk_UA
dc.subjectbusiness efficiencyuk_UA
dc.titleКорпоративна культура, орієнтація на клієнта, інновації як функції менеджменту та базові передумови ефективності бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeCorporate Culture, Customer Orientation, Innovation as a Function of Management and Basic Prerequisites for Business Efficiencyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2023. - Вип. 38

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
topalova.pdf225,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.