Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14812
Назва: The role of e-commerce in stimulatinginnovative business development in theconditions of european integration
Інші назви: Роль електронної комерції в стимулюванні інноваційного розвитку бізнесу в умовах євроінтеграції
Автори: Вербівська, Людмила
Жук, Олена
Євсєєва, Ольга
Кучмійова, Тетяна Сергіївна
Kuchmiiova, Tetiana
Саєнко, Володимир
Verbivska, Liudmyla
Zhuk, Olena
Ievsieieva, Olga
Ключові слова: E-commerce
innovation
business
internet
online buyers
target audience
електронна комерція
інновації
бізнес
Інтернет
онлайн-покупці
цільова аудиторія
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Вербівська Л., Жук О., Євсєєва О., Кучмійова Т. Саєнко В. Роль електронної комерції в стимулюванні інноваційного розвитку бізнесу в умовах євроінтеграції // Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. 2023. Вип. 3(50). С. 330–340. https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.50.2023.3930
Verbivska, L., Zhuk, O., Ievsieieva, O., Kuchmiiova, T., & Saienko, V. (2023). The role of e-commerce in stimulating innovative business development in the conditions of european integration. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 3(50), 330–340. https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.50.2023.3930
Короткий огляд (реферат): Електронна комерція має велике значення для споживачів, засновників бізнесу та держави. Так, користувачі отримують можливість замовляти товари й послуги будь-де та будь-коли, засновники бізнесу мають доступ на світовий ринок та розширені можливості з продажу. Окрім того, електронна комерція має суттєвий вплив на зростання економіки через дедалі зростаючу її частку у ВВП країн. Метою цього дослідження є визначення рівня розвитку електронної комерції в Україні порівняно з іншими країнами світу та дослідження її впливу на інноваційний розвиток бізнесів у сучасних умовах. У дослідженні використано такі методи: економіко-статистичний аналіз, порівняльний аналіз, метод установлення причинно-наслідкових зв’язків. У результаті дослідження охарактеризовано стан показників розвитку електронної комерції в Україні на сучасному етапі. Визначено частку користувачів Інтернету від загальної кількості населення України, а з них відсоток тих, хто робить закупи через Інтернет. Охарактеризовано частку електронної комерції у ВВП України, а також її динаміку за останній період. Визначено, які галузі та які вебресурси є найбільш популярними в Україні та порівняно ці дані із загальносвітовими. Окреслено світові тенденції розвитку електронної комерції порівняно з українськими трендами. Наведено рейтинг країн за ключовими індикаторами стосовно розвитку електронної комерції, кількість онлайн-покупців у країнах, частки електронної комерції у ВВП країн тощо. Отримані результати можна використовувати засновникам бізнесу для загального розуміння тенденцій у царині електронної комерції та при виборі спрямування бізнесу.
Electronic commerce is of great importance for consumers, business founders and the state. Users get the opportunity to order goods and services anywhere and anytime, business founders have access to the global market and expanded sales opportunities. In addition, e-commerce has a significant impact on the growth of the economy due to its ever-increasing share in the GDP of countries. The purpose of this study is to determine the level of development of e-commerce in Ukraine compared to other countries of the world and to study its impact on the innovative development of businesses in modern conditions. The research used the following methods: economic-statistical analysis, comparative analysis, the method of establishing cause-and-effect relationships. As a result of the study, the state of indicators of the development of e-commerce in Ukraine at the current stage was characterized. The share of Internet users from the total population in Ukraine was determined, and the percentage of those who make purchases via the Internet was determined. The share of e-commerce in Ukraine's GDP is characterized, as well as its dynamics over the last period. It was determined which industries and web resources are the most popular in Ukraine and compared this data with the global data. Global trends in the development of e-commerce in comparison with Ukrainian trends are outlined. The ranking of countries according to key indicators related to the development of e-commerce, the number of online buyers in the countries, the share of e-commerce in the GDP of countries, etc. is given. The obtained results can be used by business founders for a general understanding of trends in the field of e-commerce and when choosing a business direction
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14812
Розташовується у зібраннях:Публікації науково-педагогічних працівників МНАУ у БД Scopus
Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3930_330-340.pdf363,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.