Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14838
Назва: Створення регіонального туристичного бренду на прикладі Миколаївської міської територіальної громади
Інші назви: Development of a Regional Tourism Brand on the Example of the Nikolaev City Territorial Community
Автори: Альбещенко, Олексій Станіславович
Albeschenko, Oleksiy
Ключові слова: бренд
брендинг
бренд міста
туристичний напрям
логотип
brand
branding
city brand
tourist destination
logo
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Альбещенко О. С. Створення регіонального туристичного бренду на прикладі Миколаївської міської територіальної громади.. Modern Economics. 2023. № 39(2023). С. 6-10. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V39(2023)-01.
-
Albeshchenko O. (2023). Development of a regional tourism brand on the example of the Nikolaev city territorial community.. Modern Economics, 39(2023), 6-10. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V39(2023)-01.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні принципи створення регіонального туристичного бренду. Проаналізовано поняття брендингу території міських територіальних громад, визначено їх вплив на підвищення привабливості туристичної дестинації, важливість їх та вагомість задля формування позитивного іміджу територіальних громад і регіонів. На основі аналізу останніх досліджень маркетингу виокремлено базисні положення концепції для створення туристичного бренду. Також, у науковому дослідженні зазначено, що враховуючи потенційні можливості громад, їх реалізації комплексних заходів із залученням висококваліфікованих фахівців і відповідною методологією, може стати ключовим компонентом у застосуванні ефективних методів управління розвитком територіальних громад, створення сучасного позитивного туристичного іміджу. Проаналізовано специфіку створення туристичного бренду на прикладі Миколаївської міської територіальної громади, а саме: історію процесу створення бренду, логотипу та слогану міста, а також зазначено, що успіх бренду залежить від цілої низки дій і рішень, основні завдання яких полягають в тому, щоб знайти ключові переваги міської територіальної громади у створенні успішного ефективного бренду.
-
Abstract. Introduction. As the business market develops, the presence or absence of a “brand” in the customer’s environment becomes an important factor in creating customer preferences. A trademark implies the use of a certain philosophy of the implementation of this “brand” using a set of marketing communications that direct information to the target group of consumers in accordance with their expectations. The brand symbolizes the stability of the characteristics and properties of the tourist service, the level of customer service. A brand is an obligation of a tourist enterprise to provide the consumer with a tourist product or service that corresponds to a certain set of properties and benefits. Purpose. City branding is a new area of activity. Therefore, some regions faced a number of problems in choosing the most effective tools for branding. The case of the city of Mykolayiv, which successfully created a brand to attract tourists, given in the article, confirms the importance of considering various symbols and elements for the final formation of a brand of the city and achieving success in popularizing the territory. Results. To ensure the sustainable development of the city, it is important to create its brand based on the application of a strategic approach. By creating a suitable strategy, branding of the city is carried out to improve its attractiveness for tourists. Considering the ability to make the area more appealing to tourists, its implementation can be a key component of efficient techniques of territorial management for their development. Conclusions. The presence of a positive brand will allow to attract external and activate internal resources, improve the quality of life, form an attractive image of the territory and ultimately increase the city’s competitiveness, including in the tourism industry.
Опис: JEL Classification: R58; M30.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14838
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2023. - Вип. 39
Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
albeshchenko.pdf258,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.