Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКамашев, Анатолій Володимирович-
dc.contributor.authorKamashev, Anatoly-
dc.date.accessioned2023-10-18T07:28:49Z-
dc.date.available2023-10-18T07:28:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКамашев А. В. Соціальне партнерство як інструмент розвитку інфраструктурного забезпечення територіальних громад // Таврійський науковий вісник. Серія: Публічне управління та адміністрування. 2023. Вип. 5. С. 30-38. DOI: https://doi.org/10.32851/tnv-pub.2022.5.4uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15533-
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність поняття інфраструктурне забезпечення територі- альних громад. В результаті дослідження до інфраструктурного забезпечення терито- ріальних громад відноситься сукупність споруд, будівель, систем і служб, які забезпечує життєдіяльність всіх членів територіальної громади, і всі необхідні для цього об'єкти, що відносяться до інфраструктури. Наведено класифікацію інфраструктури відповідно до сфер обслуговування, зокрема в територіальних громадах. Наведено поділ суб’єктів управління інфраструктурного забезпечення згідно рівня їх управління: міжнародного, національного та регіонального (місцевого) рівнів. Зазначено основні переваги впровадження соціального партнерства для територіальних громад. Встановлено, що крім переваг від впровадження соціального партнерства в територіальних громадах виникають також і проблеми. Обґрунтовано, що позитивного ефекту від впровадження соціального партнерства можливо лише за умови дотримання основних його принципів: дотримання норм законодавства; повноваж- ність представників сторін; рівноправ'я сторін в свободі вибору і обговоренні питань, які складають вміст колективних договорів і відносин; добровільність сторін в прийнятті на себе зобов'язань; систематичність контролю і відповідальність за виконання зобов'язань. Визначено,що на рівні територіальних громад домінуючою галуззю соціального партнер- ства є соціальна інфраструктура, зокрема освіта, загальна середня освіта та охорона здоров’я. Наведено позитивні приклади застосування соціального партнерства в Кам’ян- ка-Бузькій територіальній громаді Львівська область та в Куцурубській об’єднаній тери- торіальній громад Миколаївської області. Для активізації запровадження соціального партнерства в територіальних громадах запропоновано здійснити наступні заходи: потрібно забезпечити формування сприятливого клімату для ведення бізнесу на терито- рії територіальної громади; приділити найбільше уваги проектам з розвитку доступної соціально-орієнтованої інфраструктури для людей з інвалідністю та соціально незахище- них верств населення; активізувати взаємодію між різними державними та неурядовими організаціями; забезпечити зміну місцевої політики територіальних громад.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe article examines the essence of the concept of infrastructural provision of territorial communities. As a result of the research, the infrastructural provision of territorial communities refers to a set of structures, buildings, systems and services that ensure the daily life of all members of the territorial community, and all the necessary facilities related to the infrastructure. The classification of infrastructure according to the spheres of service, in particular in territorial communities, is given. The division of subjects of management of infrastructural provision according to the level of their management: international, national and regional (local) levels. The main advantages of the implementation of social partnership for territorial communities are indicated. It has been established that in addition to the benefits of implementing social partnership in territorial communities, problems also arise. It is substantiated that a positive effect from the implementation of social partnership is possible only if its main principles are observed: compliance with the legislation; authority of representatives of the parties; equality of the parties in freedom of choice and discussion of issues that make up the content of collective agreements and relations; voluntariness of the parties in accepting obligations; systematic control and responsibility for fulfilling obligations. It was determined that at the level of territorial communities, the dominant field of social partnership is social infrastructure, in particular education, general secondary education and health care. Positive examples of the application of social partnership in the Kamianka-Buzka territorial community of Lviv region and in the Kutsurub united territorial community of Mykolaiv region are given. In order to intensify the introduction of social partnership in territorial communities, the following measures are proposed: it is necessary to ensure the formation of a favorable climate for conducting business on the territory of the territorial community; pay the greatest attention to projects for the development of accessible socially oriented infrastructure for people with disabilities and socially vulnerable population groups; to intensify interaction between various governmental and non-governmental organizations; ensure a change in the local policy of territorial communities-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectтериторіальна громадаuk_UA
dc.subjectвзаємовідносиниuk_UA
dc.subjectсоціальне партнерствоuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectterritorial communityuk_UA
dc.subjectmutual relationsuk_UA
dc.subjectdecentralizationuk_UA
dc.subjectsocial partnershipuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.titleСоціальне партнерство як інструмент розвитку інфраструктурного забезпечення територіальних громадuk_UA
dc.title.alternativeSocial partnership as a tool for infrastructure development of territorial communitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті аспірантів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
294-Текст статті-554-1-10-20230109.pdf357,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.