Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15546
Назва: Організація обслуговування на підприємствах ресторанного господарства
Інші назви: Organization of service at enterprises of the restaurant industry
Автори: Павлюк Світлана Іванівна, науковий керівник
Pavlуuk Svitlana, scientific director
Грозян, А. А.
Grozyan, A.
Ключові слова: організація
ресторанне господарство
якість обслуговування
сервіс
соціальні мережі
стимулювання
мотивація
працівник
organization
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Грозян А. А. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного господарства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник С. І. Павлюк Миколаїв : МНАУ, 2023.
Короткий огляд (реферат): Ресторанне господарство України розвивається стрімкими темпами, що у свою чергу сприяє зростанню конкуренції на ринку ресторанних послуг, а тому кожен заклад бореться за свого споживача й за своє виживання. Сьогодні досить активно з'являється велика кількість ресторанів з національною кухнею, а нові формати закладів ресторанного господарства стають досить швидко популярними. Сучасні ресторани стають чи не найпривабливішими місцями для проведення часу та відпочинку, а основою успіху в цій сфері є якість приготування страв та професійне обслуговування. Метою кваліфікаційної роботи є комплексне теоретичне обґрунтування процесу організації обслуговування на підприємствах ресторанного господарства та надання практичних рекомендацій щодо його покращення. Об’єкт дослідження – ТОВ ФІРМА «ВЛАДАМ», а саме його структурний підрозділ – «Сімейна піцерія «Владам». Предметом дослідження є процес організації обслуговування на підприємствах ресторанного господарства. У першому розділі «Теоретичні основи організації обслуговування в закладах ресторанного господарства» було узагальнено теоретичні засади організації обслуговування в закладах ресторанного господарства, розглянуто основні тенденції розвитку його розвитку в сучасних умовах та вивчено світовий досвід організації обслуговування в закладах ресторанного господарства. У другому розділі «Аналітичне оцінювання діяльності товариства з обмеженою відповідальністю фірма «Владам»» надано характеристику об’єкту дослідження та його організаційній структурі, а також надано оцінку якості та культури надання ресторанних послуг у закладі. У третьому розділі «Удосконалення організації обслуговання підприємства ресторанного господарства «Сімейна піцерія «Владам» розглянуто основні напрямки підвищення якості обслуговування у «Сімейній піцерії «Владам», визначено, що соціальні мережі є одним із інструментів промоції ресторанних послуг, а також запропоновано визначені напрямки стимулювання та мотивації персоналу на підприємствах ресторанного господарства. За результатами проведеного дослідження зроблено відповідні висновки та надано пропозиції щодо вдосконалення організації обслуговування на підприємствах ресторанного господарства, зокрема для «Сімейної піцерії «Владам».
The restaurant industry of Ukraine is developing at a rapid pace, which in turn contributes to the growth of competition in the market of restaurant services, and therefore every establishment is fighting for its consumer and its survival. Today, a large number of restaurants with national cuisine are appearing quite actively, and new formats of restaurant establishments are becoming popular quite quickly. Modern restaurants are becoming almost the most attractive places to spend time and relax, and the basis of success in this area is the quality of food preparation and professional service. The purpose of the qualification work is to a comprehensive theoretical substantiation of the process of service organization at restaurant enterprises and provide practical recommendations for its improvement. The object of the research is «VLADAM» LLC, namely its structural unit – «Vladam Family Pizzeria». The subject of the study is the process of service organization at restaurant enterprises. In the first chapter «Theoretical Foundations of service Organizations in restaurant establishments», the theoretical foundations of a service organization in restaurant establishments were summarized, the main trends of its development in modern conditions were considered, and the world experience of a service organization in restaurant establishments was studied. The second chapter «Analytical evaluation of the activity of the limited liability company Vladam» describes the research object and its organizational structure, as well as provides an assessment of the quality and culture of providing restaurant services in the institution. In the third chapter «Improving the service organization of the restaurant Business enterprise «Family Pizzeria «Vladam» the main directions of improving the quality of service in «Family Pizzeria «Vladam» are considered, it is determined that social networks are one of the tools for the promotion of restaurant services, as well as proposed directions of stimulation and staff motivation at restaurant enterprises. Based on the results of the research, appropriate conclusions were made and suggestions were made for improving the organization of service at restaurant enterprises, in particular for «Vladam Family Pizzeria».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15546
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту)
Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грозян Анастасія Андріївна_пт.pdf1,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.