Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15550
Назва: Організація сервісної діяльності на прикладі готелю «Palace Ukraine» м. Миколаїв
Інші назви: Organisation of service activities on the example of the hotel «Palace Ukraine»
Автори: Банєва Ірина Олексіївна, науковий керівник
Baneva Irina, scientific director
Клименко, Т. І.
Klymenko, T. I.
Ключові слова: готельний бізнес
сервісна діяльність
сервісний процес
обслуговування
послуги
конкурентоспроможність
інновації
hotel business
service activity
service process
service
competitiveness
innovation
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Клименко Т. І. Організація сервісної діяльності на прикладі готелю «Palace Ukraine» м. Миколаїв : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник І. О. Банєва. Миколаїв : МНАУ, 2023.
Короткий огляд (реферат): Клименко Т.І. Організація сервісної діяльності на прикладі готелю «Palace Ukraine» м. Миколаїв – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Миколаївський національний аграрний університет, Миколаїв, 2023. У кваліфікаційній роботі, здійснено теоретичне узагальнення знань про основи організації сервісної діяльності. Досліджена сутність та особливості організації сервісної діяльності для готельного господарства, що допомагає готелям ефективно впроваджувати стратегії, що спрямовані на забезпечення високої якості обслуговування та задоволення потреб клієнтів. Проведено аналіз процесу надання послуг споживачам в «Hotel Palace Ukraine». Також визначено важливість аналізу результатів оцінки якості сервісу в готелі для покращення процесу надання послуг. Визначено ключові параметри якості сервісу та оцінки рівня відповідності наданих послуг вимогам клієнтів. Наведені напрями удосконалення та економічне обгрунтування вдосконалення сервісної діяльності в «Hotel Palace Ukraine».
Klymenko T.I. Organisation of service activities on the example of the hotel «Palace Ukraine» - Qualification scientific work on the rights of the manuscript. Work for obtaining a bachelor's degree in specialty 241 "Hotel and restaurant business". - Mykolaiv National Agrarian University, Mykolaiv, 2023. In the qualification work, a theoretical generalisation of knowledge about the basics of organisation of service activities is carried out. The investigated of the essence and features of organising service activities for the hotel industry are investigated, which helps hotels to effectively implement strategies aimed at ensuring high quality service and customer satisfaction. Conducted analys of the process of providing services to customers in the "Hotel Palace Ukraine". The importance of analysing the results of assessing the quality of service in a hotel to improve the process of providing services is also determined. The pivotal parameters of service quality and assessment of the level of compliance of the provided services with customer requirements are determined. Provide the directions of improvement and economic substantiation of improvement of service activities in the "Hotel Palace Ukraine".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15550
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту)
Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клименко Тетяна Іванівна_пт.pdf2,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.