Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВеличко Олена В’ячеславівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorVelychko Olena, scientific director-
dc.contributor.authorКривундик, В. О.-
dc.date.accessioned2023-10-18T10:13:14Z-
dc.date.available2023-10-18T10:13:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКривундик В. О. Напрямки вдосконалення надання додаткових послуг в закладах ресторанної сфери (на прикладі ресторану «PASSENGER» м. Тернопіль) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник О. В. Величко. Миколаїв : МНАУ, 2023. 73 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15555-
dc.description.abstractРесторанний бізнес є важливою складовою розвитку та функціонування економіки держави, та виступає одним із індикаторів якості життя населення, однак з кожним роком конкуренція на ринку зростає, що створює значні перепони та ризики для виходу на ринок нових підприємств і розвитку вже працюючих. Конкуренція стимулює розвиток ресторанного бізнесу та додаткових послуг. Сфера послуг в Україні є однією з наймасовіших та найбільш використовуваних. Соціально-економічні показники розвитку сфери послуг є одними з найважливіших показників, які характеризують динаміку розвитку країни та залежать від основних суспільно-економічних процесів. Дослідженнями у сфері розвитку сфери послуг займалися такі зарубіжні вчені, як Шпорер Дж., Цю Р., Кван С. К., Чоудаха Рахул. Багато уваги щодо розвитку сфери послуг в Україні приділено вітчизняними вченими: В. В. Апопієм, Г. І. Башняніним, А. Босаком, І. Бочаном, Т. Бурменко, В. Геєцем, В. Гросулом, В. Герасимчуком, Н. Даниленко, Б. Данилишиним, І. Крючковою, В. Куценко, П. Микитюком, О. Моргулець, В. Опаріним, Я. Остафійчуком, І. Совершенниною, А. Філіпенком, Г. Шутаком, В. Федосовим, Л. Харсуним. Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретико-методичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо розвитку додаткових послуг ресторанного бізнесу в Україні. Шлях до зазначеної мети обумовлює необхідність вирішення взаємопов’язаних завдань: – розкрити сутність та особливості надання додаткових послуг в ресторанному бізнесі в Україні; – розглянути види додаткових послуг, які надаються в ресторанному господарстві; – визначити сучасні напрямки розвитку додаткових послуг в ресторанному бізнесі в Україні; – охарактеризувати ресторан «Passenger»; – проаналізувати основні послуги, що надаються в ресторані «Passenger »; – проаналізувати додаткові послуги, що надаються в ресторані «Passenger»; – дослідити ефективність надання додаткових послуг в ресторані «Пассендер»; – розкрити проблеми надання додаткових послуг в ресторанному бізнесі України; – запропонувати шляхи вдосконалення надання додаткових послуг в ресторані. Об’єктом дослідження є додаткові послуги ресторану «Passenger». Предметом дослідження є теоретико – методичні та практичні аспекти розвитку додаткових послуг ресторанного бізнесу в Україні. Методологічну основу дослідження склали методи наукової абстракції, синтезу, аналізу, порівняння; системного підходу; наукові, теоретичні висновки та узагальнення вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів, що містяться у монографічній, спеціальній та періодичній літературі з питань розвитку та впровадження додаткових послуг в ресторанах України. Інформаційну базу дослідження складають звітні і аналітичні дані про додаткові послуги в ресторанах в Україні та Європі, результати власних дослідження. В роботі використовувалися монографічна і довідкова література, наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, матеріали періодичних видань. Практичне значення отриманих результатів полягає у використанні результатів дослідження для доведення значущості розвитку додаткових послуг ресторанів, розширення асортименту додаткових послуг в умовах війни та покращення якості надання харчових послуг. Структура і обсяг роботи. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Повний обсяг роботи 73 сторінки, з них повний текст і натисніть 62 сторінок. Робота містить 5 таблиць, 13 рисунків. Список використаних джерел налічує 35 найменувань на 6 сторінках.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleНапрямки вдосконалення надання додаткових послуг в закладах ресторанної сфери (на прикладі ресторану «PASSENGER» м. Тернопіль)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту)
Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кривундик Віктор Олегович_пт.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.