Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15568
Назва: Оцінка елементів концепції маркетинг-мікс підприємства ресторанного господарства
Автори: Лохман, Н. В., науковий керівник
Сумятін, В. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Сумятін В. В. Оцінка елементів концепції маркетинг-мікс підприємства ресторанного господарства // Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали I Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, м. Миколаїв; 15-17 березня 2023 р. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 105-107.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15568
Розташовується у зібраннях:Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-17-03-23-109-110.pdf101,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.