Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15594
Назва: Розробка маркетингової цінової політики в закладах готельно-ресторанної сфери (на прикладі «Hotel Moderno Kolejowa» м.Познань, Польща)
Інші назви: Development of marketing price policy in hotels and restaurants (on the example of «Hotel Moderno Kolejowa» in Poznań, Poland)
Автори: Кушнірук Віктор Степанович, науковий керівник
Kushniruk Viktor, scientific director
Парфірова, А. А.
Parfirova, A.
Ключові слова: ціна
ціноутворення
маркетингова політика
готельно-ресторанний комплекс
послуга
price
pricing
marketing policy
hotel and restaurant complex
service
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Парфірова А. А. Розробка маркетингової цінової політики в закладах готельно-ресторанної сфери (на прикладі «Hotel Moderno Kolejowa» м.Познань, Польща) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник В. С. Кушнірук. Миколаїв : МНАУ, 2023. 75 с.
Короткий огляд (реферат): Парфірова А.А. Розробка маркетингової цінової політики в закладах готельно-ресторанної сфери (на прикладі «Hotel Moderno Kolejowa» м.Познань, Польща). Робота на здобуття освітнього рівня бакалавра за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» - Миколаївський національний аграрний університет, Миколаїв 2023. Тема: Розробка маркетингової цінової політики в закладах готельноресторанної сфери (на прикладі «Hotel Moderno Kolejowa» м.Познань, Польща). Кваліфікаційна робота включає 75 сторінок, 8 рисунків, 17 таблиць, 31 літературне джерело. У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти розробки маркетингової цінової політики та ціноутворення в готельно-ресторанному бізнесі. У другому розділі кваліфікаційної роботи було з’ясовано та зроблено висновки, що для підвищення рівня обслуговування готелю «MODERNO», збільшення прибутку та зменшення витрат необхідно змінити цінову політику підприємства. У третьому запропоновані шляхи удосконалення маркетингової цінової політики та рекомендації їх реалізації. Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є – готельно-ресторанний комплекс «MODERNO» який знаходиться за адресом Kolejowa 29 , 60-718 Poznan, Poland У кваліфікаційній роботі використовуються такі методи аналізу інформації: конкретно-історичний ( для характеристики розвитку стратегій ціноутворення); логічний (для побудови рекомендацій та висновків); метод польових досліджень (для оцінки системи ціноутворення підприємства) та загальнонаукові методи що включають синтез й аналіз. Робота включає анотацію, вступ, 3 розділи, висновки і список використаних джерел.
Parfirova A.A. Development of marketing price policy in hotels and restaurants (on the example of «Hotel Moderno Kolejowa» in Poznań, Poland). Qualification work on manuscript rights. Work to obtain a bachelor's degree in specialty 241 «Hotel and restaurant business» - Mykolaiv National Agrarian University, Mykolaiv 2023. Topic: Development of marketing price policy in hotels and restaurants (on the example of «Hotel Moderno Kolejowa» in Poznan, Poland). The qualification work includes 75 pages, 8 figures, 17 tables, 31 literary sources. The first chapter deals with the theoretical aspects of developing a marketing pricing policy and pricing in the hotel and restaurant business. In the second section of the qualification work, it was found out and conclusions were drawn that in order to improve the level of service of the «MODERNO» hotel, increase profits and reduce costs, it is necessary to change the pricing policy of the enterprise. In the third, ways of improving the marketing price policy and recommendations for their implementation are proposed. The object of the research of the qualification work is the hotel and restaurant complex «MODERNO», which is located at the address Kolejowa 29, 60-718 Poznan, Poland The following methods of information analysis are used in the qualification work: concrete-historical (to characterize the development of pricing strategies); logical (for building recommendations and conclusions); the method of field research (for evaluating the company's pricing system) and general scientific methods including synthesis and analysis. The work includes an abstract, an introduction, 3 chapters, conclusions and a list of used sources.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15594
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту)
Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
parfirova-anna-andriyivna.pdf160,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Парфірова Анна Андріївна_пт.pdf1,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.