Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15596
Назва: Розробка маркетингової стратегії пекарні–кавʼярні “Франс.уа”
Інші назви: Development of the marketing strategy for the bakery-café "Frans.ua"
Автори: Банєва Ірина Олексіївна, науковий керівник
Baneva Irina, scientific director
Скорук, А. Ю.
Skoruk, A.
Ключові слова: маркетинг
маркетингова стратегія
маркетингова діяльність
SMM
сегментація
цільова аудиторія
конкурентоспроможність
marketing
marketing strategy
marketing activities
segmentation
target audience
competitiveness
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Скорук А. Ю. Розробка маркетингової стратегії пекарні–кавʼярні “Франс.уа” : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник І. О. Банєва. Миколаїв : МНАУ, 2023.
Короткий огляд (реферат): Скорук А.Ю Розробка маркетингової стратегії пекарні–кавʼярні “Франс.уа”. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Миколаївський національний аграрний університет, Миколаїв, 2023 . Кваліфікаційна робота присвячена поширенню маркетингової діяльності як важливого фактору для досягнення конкурентних переваг підприємства в готельно-ресторанному секторі на основі дослідження та розробки рекомендацій, щодо створення плану дій до маркетингової стратегії кавʼярні–пекарні “Франс.уа”. Цей підхід розглядається як ключовий метод для збільшення прибутковості бізнесу, що безпосередньо залежить від ефективності задоволення та відповідності попиту, пропозиції, а також привабливості та збільшення клієнтів. У роботі проведений огляд наукової літератури з питань маркетингової стратегії, що дозволило встановити теоретичну основу дослідження. На основі проведеного аналізу маркетингової діяльності “Франс.уа”, виокремлено основні чинники, що впливають на збільшення прибутковості бізнесу та прихильності споживачів. У роботі проведено емпіричне дослідження, яке включало анкетування репрезентативної вибірки споживачів та аналіз їхніх відповідей. За допомогою результатів було виявлено недоліки закладу і вектор дій і створено рекомендації плану дій маркетингової стратегії “Франс.уа”. Отримані результати вказують на необхідність розробки та впровадження маркетингової стратегії зростання за рахунок розширення клієнтської бази. Рекомендації, отримані з даного дослідження, можуть бути корисними для маркетингових фахівців та закладів готельно-ресторанної сфери, що бажають покращити ефективність роботи бренду сучасними методами.
Skoruk A. Development of the marketing strategy for the bakery-café "Frans.ua". - Qualification scientific work as a manuscript. Bachelor's degree research work in the specialty 241 "Hotel and Restaurant Business". - Mykolayiv National Agrarian University, Mykolayiv, 2023. The qualification work is dedicated to the expansion of marketing activities as an important factor in achieving competitive advantages for enterprises in the hotel and restaurant sector, based on research and the development of recommendations for creating an action plan for the marketing strategy of the "Frans.ua" bakery-café. This approach is considered a key method for increasing business profitability, which directly depends on the effectiveness of meeting demand and supply, as well as attractiveness and customer growth. The work provides an overview of scientific literature on marketing strategy, which allowed establishing the theoretical foundation of the research. Based on the analysis of the marketing activities of "Frans.ua", the main factors influencing business profitability and consumer preference were identified. An empirical study was conducted, which included surveying a representative sample of consumers and analyzing their responses. Based on the results, shortcomings of the establishment were identified, and a vector of actions and recommendations for the action plan of the "Frans.ua" marketing strategy were developed. The obtained results indicate the need for the development and implementation of a marketing strategy for growth through expanding the customer base. The recommendations from this study can be useful for marketing professionals and establishments in the hotel and restaurant industry who wish to improve the brand's efficiency using modern methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15596
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту)
Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скорук Анна Юріївна_пт.pdf4,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.