Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1571
Назва: Підвищення ефективності електропривода стенда для налагодження паливорегулюючої апаратури
Повышение эффективности электропривода стенда для наладки топливорегулирующей аппаратуры.
The improvement of the effi ciency of the electric motor drive of the fuel-regulating equipment adjustment bench.
Автори: Бугрім, Леонід Іванович
Білюк, Іван Сергійович
Кириченко, Олександр Сергійович
Бугрим, Леонид Иванович
Билюк, Иван Сергеевич
Кириченко, Александр Сергеевич
Вugrim, Leonid
Biljuk, Ivan
Kyrychenko, Oleksandr
Ключові слова: комплектний електропривод
скалярна система автоматичного керування
імітаційна модель
асинхронний двигун
комплектный электропривод
скалярная система автоматического управления
имитационная модель
асинхронный двигатель
Drive
scalar automatic control system
simulation model
induction motor
Дата публікації: 2013
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Бугрім Л. І. Підвищення ефективності електропривода стенда для налагодження паливорегулюючої апаратури / Л. І. Бугрім, І. С. Білюк. О. С. Кириченко // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2013. – Вип. 3 (73). – С. 193-200.
Короткий огляд (реферат): Синтезовано скалярну систему керування асинхронним комплек- тним електроприводом стенда для налагодження паливорегулюючої апаратури. Розроблено імітаційну модель системи керування. Отри- мано перехідні характеристики синтезованої системи. Проведено аналіз динамічних характеристик електропривода.
Синтезирована скалярная система управления асинхронными комплектными электроприводами стенда для наладки топливорегулирую- щей аппаратуры. Разработана имитационная модель системы управления. Получены переходные характеристики синтезированной системы. Проведен анализ динамических характеристик электропривода.
The scalar operating system for asynchronous unitized electric motor drives of the fuel-regulating equipment adjustment bench has been synthesized. The imitation model of the operating system has been developed. Transient characteristics of the synthesized system have been received. The dynamic characteristics of the electric motor drive have been analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1571
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2013. - Вип. 3 (73).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n73v3r2013bugrim.pdf794,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.