Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15819
Назва: Психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану
Інші назви: Psychological support for the participants of the educational process under military conditions
Автори: Курепін, Вячеслав Миколайович
Kurepin, Vyacheslav
Ключові слова: воєнний стан
соціальні умови
освітній процес
емоційні процеси
наслідки
martial law
social conditions
educational process
emotional processes
consequences
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Курепін В. М. Психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану // Освіта під час війни: розвиток інформаційно-аналітичного забезпечення, цифрова трансформація, євроінтеграція : матеріали V міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 26 жовтня 2023 року). Київ : ДНУ «Інститут освітньої аналітики», 2023. С. 128-132.
Короткий огляд (реферат): Воєнний стан, який триває більше півтора року в Україні виснажує фізично та психічно. У цей непростий час чимало освітян зіткнулися з його наслідками особисто або опосередковано. Вплив на здоров’я, особливо – ментальне викликає психологічне саморуйнування. Кардинальні зміни у житті диктують нові соціальні умови, у тому числі і у освітньому просторі. Людська психіка під час війни вразлива, в таких умовах потрібна допомога, перед усім психологічна. Фокус психологічної підтримки учасників освітнього процесу повинен скориговано на безпечне середовище, здоров’я, психологічний комфорт, емоційну підтримку. || Martial law, which has lasted for more than a year and a half in Ukraine, is physically and mentally exhausting. During this difficult time, many educators faced its consequences personally or indirectly. The impact on health, especially mental health, causes psychological self-destruction. Radical changes in life dictate new social conditions, including in the educational space. The human psyche is vulnerable during war, in such conditions help is needed, primarily psychological. The focus of psychological support for participants in the educational process should be adjusted to a safe environment, health, psychological comfort, and emotional support.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15819
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
book-of-abstracts_ssi-iea_2023-128-131.pdf255,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.