Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15838
Назва: Особливості та фактори формування прибутку підприємства
Автори: Олійник, Тетяна Георгіївна, науковий керівник
Oleynik, Tatyana, scientific director
Григор’єв, Д. В.
Ключові слова: прибуток,
підприємство,
управління фінансами
маркетингові стратегії
ринок товарів та послуг
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Григор’єв Д. В. Особливості та фактори формування прибутку підприємства // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 22-24 березня 2023 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 36-38.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто особливості формування прибутку підприємства. Досліджено зовнішні та внутрішні фактори, які впливають на формування прибутку основними з яких є: природні умови, державне регулювання цін, ефективне управляння витратами, конкурентне середовище, потреби споживачів.
The article examines the peculiarities of the formation of the company's profit. The external and internal factors that influence the formation of profit are studied, the main ones of which are: natural conditions, state regulation of prices, effective cost management, competitive environment, consumer needs. Key words: profit, enterprise, financial management, marketing strategies, market of goods and services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15838
Розташовується у зібраннях:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-24-03-23-men-36-38.pdf256,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.