Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15886
Назва: Особливості організації маркетингової діяльності готелю
Автори: Іваненко, Тетяна Яківна, науковий керівник
Ivanenko, Tetyana, scientific director
Задорожня, К. Ю
Ключові слова: маркетингова діяльність готелю
інтернет-маркетинг
якість обслуговування.
marketing activities of the hotel
Internet marketing
quality of service.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Задорожня К. Ю. Особливості організації маркетингової діяльності готелю // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 22-24 березня 2023 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 65-68.
Короткий огляд (реферат): Встановлено, що організація маркетингової діяльності готелю є важливим елементом успішного бізнесу в готельній індустрії. Проаналізовано, що постійний моніторинг та аналіз даних допоможуть готелю зберегти конкурентну перевагу та досягти успіху в своїй діяльності.
It has been established that the organization of marketing activities of the hotel is an important element of successful business in the hotel industry. It has been analyzed that constant monitoring and data analysis will help the hotel maintain its competitive advantage and achieve success in its activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15886
Розташовується у зібраннях:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-24-03-23-men-65-68.pdf313,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.