Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15921
Назва: Маркетингова стратегія як інструмент підвищення якості обслуговування та задоволеності туристів
Автори: Григор’єв, Д. В.
Павлюк, Світлана Іванівна
Pavlуuk, Svitlana
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Григор’єв Д. В., Павлюк С. І. Маркетингова стратегія як інструмент підвищення якості обслуговування та задоволеності туристів // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : зб. тез доповідей І Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків , 14-15 листопада 2023 року). Частина 1. Харків : НТУ «Харківський політехнічний інститут», 2023. С. 308-309.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15921
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
harkiv-14-15-list-2023-309-310.pdf712,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.