Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorОлійник, Тетяна Георгіївна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorOleynik, Tatyana, scientific director-
dc.contributor.authorЄфімова, А.-
dc.date.accessioned2023-12-27T13:13:14Z-
dc.date.available2023-12-27T13:13:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЄфімова А. Стратегії зеленого маркетингу в екологічному підприємництві: можливості та виклики // Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції : тези доповідей Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 25-27 жовтня 2023 року) / за ред. Г.В. Табацкової. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 25-27.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16339-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleСтратегії зеленого маркетингу в екологічному підприємництві: можливості та викликиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції - 2023
Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26-28.pdf458,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.