Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16981
Назва: Проблеми інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємств
Автори: Ткаченко, С. А.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Ткаченко С. А. Проблеми інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємств // Вісник аграрної науки Причорномор’я. 2004. Вип. 2 (26). Т. 2. С. 288-293.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16981
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2004. - Вип. 2 (26). - Т. 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n26v2r2004t2-289-294.pdf248,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.