Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/173
Назва: Комп’ютерне тестування як метод аналізу якості навчання в контексті болонської угоди
О необходимости и возможностях широкого внедрения автоматического тестирования в учебный процесс в контексте болонского соглашения
About the necessity and possibilities of wide using of automatic testing in educational process in context of the bologna declaration
Автори: Бабенко, Дмитро Володимирович
Іхсанов, Шаміль Мухаметович
Нєлєпова, Альона Володимирівна
Бабенко, Дмитрий Владимирович
Ихсанов, Шамиль Мухаметович
Нелепова, Алена Владимировна
Babenko, Dmytro
Ihsanov, Shamil
Nelepova, Alena
Ключові слова: Болонська угода
моніторинг
бази тестових завдань
автоматичне тестування,
класифікація тестів
графічний інтерфейс
протокол TCP/IP
екзаменаційна відомість
формат HTML
Болонское соглашение
мониторинг
базы тестовых заданий
автома тическое тестирование
классификация тестов
графический интерфейс
протокол TCP/IP
экзаменационная ведомость
формат HTML
Bologna agreement
monitoring
test bases
automatic testing
test classification
graphic interface
TCP/IP
examination list
HTML document.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Миколаївський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: Іхсанов Ш. М. Комп´ютерне тестування як метод аналізу якості навчання в контексті болонської угоди / Д. В. Бабенко, Ш. М. Іхсанов, А. В. Нєлєпова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. — Т. 4 (11). — Дод. 3. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору / Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — С. 6—10.
Короткий огляд (реферат): Виходячи з цілей Болонської угоди, автори декларують необхідність створення єдиних загальноєвропейських баз тестів з різних дисциплін вищої освіти. Для аналізу якості засво- єння навчальних дисциплін кращою альтернативою є комп'ютерне тестування. Аналізується семирічний досвід використання автоматичного тестування в Миколаївському державному аграрному університеті на всіх рівнях контролю знань, включаючи проведення державних іспитів.
Исходя из целей Болонского соглашения, авторы декларируют необходимость создания единых общеевропейских баз тестов по различным дисциплинам высшего образования. Для анализа качества усвоения учебных дисциплин лучшей альтернативой является компьютер- ное тестирование. Анализируется семилетний опыт использования автоматического тестиро- вания в Николаевском государственном аграрном университете на всех уровнях контроля знаний, включая проведение государственных экзаменов.
According the Bologna Declaration purposes, authors declare the necessity of creation of the uni- form all-European test bases for higher education. For analysis quality digestion of educational pro- gram a choice among be there (have) computer testing. Seven years of experience of using auto- matic testing for students in Mykolaiv State Agrarian University on different levels, including state examination, is described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/173
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf346,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.