Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17344
Назва: Особливості розвитку територіального маркетингу
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник
Stamat, Viktoriia, scientific director
Папіровська, В. І.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Папіровська В. І. Особливості розвитку територіального маркетингу // Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 46-48.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17344
Розташовується у зібраннях:Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
46-48.pdf276,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.