Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17397
Назва: Цифрові технології у маркетингу агросектору: як молодь перетворює сільське господарство
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Воробйова, С.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Стамат В., Воробйова С. Цифрові технології у маркетингу агросектору: як молодь перетворює сільське господарство. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 28-29 березня 2024 р.). Полтава, 2024. С. 1169-1171.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17397
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1169-1171.pdf546,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.