Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17423
Назва: Development of cjmmunicative competence of teachers of the cycle of professional and technical training of future specialists in agricultural engineering
Інші назви: Розвиток комунікативної компетентності викладачів циклу професійно-технічної підготовки майбутніх фахівців сільськогосподарського машинобудування
Автори: Курепін, Вячеслав Миколайович
Kurepin, Vyacheslav
Піндера, Микола Володимирович
Pindera, Mykola
Ключові слова: агроінженерія
комунікативна компетентність
процес спілкування
інваріантні складові
корекція та розвиток
agricultural engineering
communicative competence
communication process
invariant components
correction and development
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Kurepin V., Pindera M. Development of cjmmunicative competence of teachers of the cycle of professional and technical training of future specialists in agricultural engineering // Język i kultura ukraińska we współczesnej humanistycznej przestrzeni czasowej: aspekty komunikacji międzyjęzykowej i kształtowanie kompetencji komunikacyjnych współczesnego specjalisty : zbiór materiałów międzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji internetowej 21 lutego 2024 r. = Українська мова та культура в сучасному гуманітарному часопросторі: аспекти міжмовної комунікації та формування комунікативної компетентності сучасного фахівця : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Ломжа – Ірпінь, 21 лютого 2024 р.). Ірпінь : Державний податковий університет, 2024. Ірпінь : Державний податковий університет ; Ломжа : MANS w Łomży, 2024. С. 231-242.
Короткий огляд (реферат): В теорії і практиці вдосконалення роботи сучасного закладу вищої освіти та методики викладання дисциплін ключовими є розвиток особистісних якостей здобувачів вищої освіти і формування готовності їх до майбутньої професійної діяльності, як-то агроінженерії. Первинне освоєння майбутньої професії перш за все відбувається саме під час освітнього процесу у закладі вищої освіти. Саме під час здобуття знань визначаються життєві та світоглядні позиції молодої людини. Здобувачі вивчають різноманітні способи взаємодії, форми поведінки та спілкування.
In the theory and practice of improving the work of a modern institution of higher education and methods of teaching disciplines, the development of personal qualities of students of higher education and the formation of their readiness for future professional activities, such as agricultural engineering, are key. The primary mastering of the future profession takes place, first of all, during the educational process in a higher education institution. It is during the acquisition of knowledge that the life and outlook positions of a young person are determined. Achievers learn various ways of interaction, forms of behavior and communication.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17423
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
232-242.pdf1,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.