Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17479
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮзефович, К. О.-
dc.date.accessioned2024-04-29T08:03:31Z-
dc.date.available2024-04-29T08:03:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЮзефович К. О. Фактори формування іміджу туристичних брендів. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики : матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 1 квітня 2024 р.). Харків : Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2024. С. 302-304.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17479-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleФактори формування іміджу туристичних брендівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
303-305.pdf289,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.