Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17568
Назва: Роль паблік рілейшнз у зміцненні репутації компанії та створенні позитивного іміджу
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Пешкова, Б. Р.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Пешкова Б. Р. Роль паблік рілейшнз у зміцненні репутації компанії та створенні позитивного іміджу. Збірник тез доповідей VI міжнародної науково-практичної конференції з економічних та гуманітарних питань. Т. 1. Дніпро : ДВНЗ УДХТУ, 2024. С. 104-105.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17568
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024-tom-1-104-105.pdf230,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.