Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГетманцева, Карина-
dc.contributor.authorБанєва, Ірина Олексіївна-
dc.contributor.authorBaneva, Irina-
dc.date.accessioned2024-05-09T07:57:06Z-
dc.date.available2024-05-09T07:57:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГетманцева К., Банєва І. О. Використання сучасних інструментів маркетингу в туристичному та готельно-ресторанному бізнесі. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 59-63.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17579-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.titleВикористання сучасних інструментів маркетингу в туристичному та готельно-ресторанному бізнесіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
grtb-2024-59-63.pdf281,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.