Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17905
Назва: Маркетингові стратегії в аграрному секторі економіки
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник
Stamat, Viktoriia, scientific director
Морозова, А. Р.
Ключові слова: стратегічний розвиток
сільськогосподарські підприємства
конкуренція
інтеграція
маркетингова політика
ринкові умови
адаптивність
ефективність
гнучкість
strategic development
agricultural enterprises
competition
integration
marketing policy
market conditions
adaptability
efficiency
flexibility
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Морозова А. Р. Маркетингові стратегії в аграрному секторі економіки. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 89-92.
Короткий огляд (реферат): У даній роботі розглядаються питання стратегічного розвитку сільськогосподарських підприємств на ринкових засадах, посилення конкуренції та інтеграція у світовий економічний простір. Особлива увага приділяється впровадженню маркетингових стратегій як важливого елементу ефективного функціонування аграрних виробників. Проаналізовано ключові аспекти формування маркетингової політики, необхідність гнучкості та адаптивності до змін у зовнішньому середовищі.
This paper examines the issues of strategic development of agricultural enterprises on a market basis, strengthening competition and integration into the global economic space. Special attention is paid to the implementation of marketing strategies as an important element of the effective functioning of agricultural producers. Key aspects of marketing policy formation, the need for flexibility and adaptability to changes in the external environment are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17905
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-22-03-24-men-89-92.pdf205,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.