Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18138
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorРакова, Анна Юріївна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorRakova, Anna, scientific director-
dc.contributor.authorЛісков, О. С.-
dc.contributor.authorLiskov, О.-
dc.date.accessioned2024-05-29T11:23:59Z-
dc.date.available2024-05-29T11:23:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationLiskov О. The impact of the use of technology on the process of learning English in universities. Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету (м. Миколаїв, 21 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 63-65.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18138-
dc.description.abstractIn today's world, the use of technology is becoming an increasingly significant aspect of learning and education. This article analyzes the impact of the use of technology on the process of learning English in higher education institutions. She explores a variety of innovative methods, programs, and tools used by educators to improve the learning process and increase student motivation. The advantages and disadvantages of using technology in teaching English are analyzed, as well as examples of successful implementation of technology in teaching practice are given. The study shows that the use of technology can significantly improve the quality of English language learning, provide a more interactive and interesting learning process, and contribute to increasing the level of language proficiency among students.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractУ сучасному світі використання технологій стає все більш значущим аспектом навчання та освіти. Ця стаття аналізує вплив використання технологій на процес вивчення англійської мови у вищих навчальних закладах. Вона досліджує різноманітні інноваційні методи, програми та інструменти, які використовуються викладачами для покращення навчального процесу та підвищення мотивації студентів. Аналізуються переваги та недоліки використання технологій в навчанні англійської мови, а також наводяться приклади успішного впровадження технологій у практику навчання. Дослідження показує, що використання технологій може значно покращити якість навчання англійської мови, забезпечити більш інтерактивний та цікавий процес навчання, а також сприяти підвищенню рівня володіння мовою серед студентів.-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjectlearning Englishuk_UA
dc.subjecthigher education institutionsuk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectteachinguk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectinteractivityuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectdigital toolsuk_UA
dc.subjectcurriculauk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectвивчення англійської мовиuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectвикладанняuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectцифрові інструментиuk_UA
dc.subjectнавчальні програмиuk_UA
dc.titleThe impact of the use of technology on the process of learning English in universitiesuk_UA
dc.title.alternativeВплив використання технологій на процес вивчення англійської мови у ВНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Cтудентська конференція кафедри іноземних мов Миколаївського національного аграрного університету - 2024
Статті (Факультет культури і виховання)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zb-st-2024-63-65.pdf454,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.