Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18424
Назва: Маркетингова стратегія як елемент управління підприємством в умовах українського сьогодення
Інші назви: Marketing Strategy as an Element of Enterprise Management in Today's Ukrainian Conditions
Автори: Бурковська, Анна Іванівна
Burkovskaia, Anna
Дубенюк, Я. О.
Dubeniuk, Yana
Ключові слова: маркетинг
стратегія
споживачі
криза
фактори
конкурентоспроможність
аналіз
оцінка
marketing
strategy
consumers
crisis
factors
competitiveness
analysis
evaluation
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Бурковська А.І., Дубенюк Я.О. Маркетингова стратегія як елемент управління підприємством в умовах українського сьогодення. Modern Economics. 2024. № 44(2024). С. 36-40. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V44(2024)-05.
Burkovska A., Dubeniuk Ya. (2024). Marketing Strategy as an Element of Enterprise Management in Today’s Ukrainian Conditions. Modern Economics, 44(2024), 36-40. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V44(2024)-05.
Короткий огляд (реферат): У даній статті досліджено маркетингові стратегії як частини системи управління підприємством та їх особливості у воєнний час. Маркетингову стратегію віднесено до одних з найважливіших факторів загального розвитку підприємства. Було досліджено фактори, що впливають на вибір і дієвість маркетингової стратегії, проаналізовано етапи становлення маркетингу в історії України. Визначено 5 етапів становлення маркетингу, підсумовано їх загальну особливість: кожен з етапів послідовно змінює один одного, але знаходить своє відображення в сьогоденні. Проведено загальну оцінку рівня впливу маркетингової стратегії на розвиток підприємства, продуктивність, репутацію та проаналізовано загальні очікування споживачів. Особливу увагу приділено кризовій ситуації на українському ринку та її впливу на розвиток підприємств. Проведено порівняння між двома кризовими етапами: пандемією та воєнним станом, в результаті якого виявилось, що другий мав найбільший незворотній вплив. Сформовано поради щодо змін в маркетингових стратегіях підприємств, адаптованих під умови сьогодення, такі як: формування прозорості інформаційного простору, демонстрація впливу на загальні зміни в країні, адаптація виходу на закордонні ринки і т.д.
The article examines the problem of studying the marketing strategy as a part of the enterprise management system and the peculiarities of its construction in wartime. Purpose. The purpose of this study is to identify the role of marketing strategy in the development of the enterprise and to highlight the weaknesses in the strategies of Ukrainian enterprises. One of the goals was the formation of clear advice on improving the marketing activities of enterprises and strengthening their position in the modern market. Results. The marketing strategy was classified as one of the most important factors of the overall development of the enterprise and became a clear reflection of the management approach of the enterprise. The definition of the term "marketing strategy" by well-known scientists and their comments on its importance for the enterprise were taken into account. The factors influencing the choice and effectiveness of the marketing strategy were studied, the stages of marketing formation, the appearance of the marketing strategy in the history of Ukraine were analyzed. In total there are 5 stages of marketing development. Their common feature was found out: each of the stages changes each other, but finds its reflection in the present. A general estimation of the degree of influence of the marketing strategy on the development of the enterprise, productivity, reputation and analysis of the general expectations of consumers was carried out. Special attention is paid to the crisis situation on the Ukrainian market and its impact on the development of enterprises. A comparison of two crisis stages was made: pandemic and martial law, as a result of which it turned out that the second had the greatest irreversible impact. Conclusions. The article gives proposals for changes in the marketing strategies of enterprises, adapted to today's conditions, and draws general conclusions on the subject of the study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18424
-
https://doi.org/10.31521/modecon.V44(2024)-05.
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2024. - Вип. 44
Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
burkovska_dubeniuk.pdf235,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.