Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18458
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorПросолов, О. О.-
dc.contributor.authorProsolov, Oleksandr-
dc.dateІt is difficult to imagine a modern business without the use of marketing. Marketing activities play an important role in the viability and potential of domestic companies. With the rapid development of technology and changes in consumer preferences, it is important to understand the impact of digital marketing tools on the functioning of the enterprise. In today's world, where digital technologies are intertwined with every aspect of our lives, the role of digital marketing is proving to be critical to business success. Rapid and constant changes in the external environment require companies to constantly adapt and innovate in order to attract and retain customers. In this context, digital marketing acts not only as a tool to attract attention, but also as a strategic component that determines business competitiveness in the digital environment. Understanding and using digital marketing techniques has become a necessity for companies in all industries. The current level of digitalization is gradually leaving behind those market players who do not wish to adopt modern, more effective solutions for promoting products or services, analyzing the company's environment and targeting consumers. Purpose. The purpose of the study is to identify the main trends of digital marketing in Ukraine and in the world, to prove the importance of using modern marketing methods of promotion and market analysis in the business environment, to identify promising technologies for further study and their practical use by companies to strengthen their competitive position, as well as to develop proposals for improving the innovative ability of domestic enterprises. Results. The authors have substantiated the importance of the use of digital marketing for the effective search of the target audience and for the increase of the innovative ability of the enterprises, have outlined the advantages of this form of marketing in comparison with the traditional one, have examined the current situation of the market of marketing services in Ukraine and have suggested the steps for the increase of the competitiveness of the enterprises. Conclusions. The authors have proved that digital marketing is the main form of modern marketing, which has an effective impact on the audience, and its tools are actively developing under the influence of scientific and technological progress; digital marketing is an integral part of companies in ensuring strong competitive positions, maximizing profits and brand recognition-
dc.date.accessioned2024-06-27T10:47:45Z-
dc.date.available2024-06-27T10:47:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Просолов О. О. Digital-маркетинг як ключовий чинник підвищення конкурентоспроможності бізнесу. Modern Economics. 2024. № 44(2024). С. 190-198. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V44(2024)-28.uk_UA
dc.identifier.citationStamat V., Prosolov O. (2024). Digital Marketing as a Key Factor in Increasing Business Competitiveness. Modern Economics, 44(2024), 190-198. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V44(2024)-28.-
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18458-
dc.identifier.uri--
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31521/modecon.V44(2024)-28-
dc.description.abstractНаразі важко уявити сучасний бізнес без використання маркетингу. Маркетингові заходи відіграють велику роль у життєспроможності та потенціалі вітчизняних компаній. Із стрімким розвитком технологій та змінами в уподобаннях споживачів, важливо розуміти, який вплив на функціонування підприємства здійснюють цифрові маркетингові інструменти. У сучасному світі, де цифрові технології переплітаються з кожним аспектом нашого життя, роль digital-маркетингу виявляється критичною для успіху бізнесу. Швидкі та постійні зміни зовнішнього середовища вимагають від компаній постійної адаптації та інновацій у способах привертання та утримання клієнтів. У цьому контексті digital-маркетинг виступає не лише як інструмент залучення уваги, а й як стратегічний компонент, що визначає конкурентоспроможність бізнесу в цифровому середовищі. Розуміння та використання цифрових маркетингових методів стають необхідністю для підприємств будь-якої галузі. Нинішній рівень цифровізації поступово залишає позаду тих гравців ринку, які не мають бажання запроваджувати сучасні, більш дієві рішення щодо просування продуктів чи послуг, аналізу середовища фірми та націленого пошуку споживачів. Метою дослідження є виявлення основних тенденцій digital-маркетингу в Україні та світі, доведення важливості застосування сучасних маркетингових способів просування та аналізу ринків у бізнес-середовищі, визначення перспективних технологій для подальшого вивчення та їх практичного використання компаніями для зміцнення свого конкурентного становища, а також розробка пропозицій для поліпшення інноваційності вітчизняних підприємств. Авторами обґрунтовано значимість застосування digital-маркетингу для ефективного знаходження цільової аудиторії та підвищення інноваційності компаній, окреслено переваги даної форми маркетингу над традиційним, досліджено сучасний стан ринку маркетингових сервісів в Україні і запропоновано кроки щодо підвищення конкурентоспроможності бізнесу. Авторами доведено, що digital-маркетинг є основним форматом маркетингу сучасності, який здійснює ефективний вплив на аудиторію, а його інструменти активно розвиваються під впливом науково-технічного прогресу; цифровий маркетинг є невід’ємною складовою компаній у забезпеченні міцних конкурентних позицій, максимізації прибутку та впізнаваності бренду.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectінструменти просуванняuk_UA
dc.subjectуправління інноваціямиuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectbrand managementuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectpromotional toolsuk_UA
dc.subjectinnovation managementuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.titleDigital-маркетинг як ключовий чинник підвищення конкурентоспроможності бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeDigital Marketing as a Key Factor in Increasing Business Competitivenessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2024. - Вип. 44
Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stamat.pdf297,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.