Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2316
Назва: Міжнародний менеджмент та маркетинг
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Стамат, Виктория Михайловна
Stamat, Viktoriia
Колесник, Вікторія Михайлівна
Колесник, Виктория Михайловна
Kolesnyk, Viktoriia
Ключові слова: Міжнародний менеджмент
маркетинг
маркетингові технології
управління підприємством
управпіння діяльністю
Дата публікації: 2017
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Міжнародний менеджмент та маркетинг [Електронний ресурс] : метод. реком. для виконання контрольної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 "Менеджмент" заочної форми навчання / уклад. В. М. Стамат. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – 88 с.
Короткий огляд (реферат): Отже, метою дисципліни "Міжнародний менеджмент та маркетинг" є формування у майбутніх фахівців теоретичних і практичних знань з управління діяльністю міжнародних корпорацій, а також у сфері ведення міжнародної маркетингової діяльності, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному бізнесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2316
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mizhnarodnyy menedzhment ta marketynh.pdf746,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.