Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2382
Назва: Статистика ринку
Автори: Христенко, Ольга Андріївна
Христенко, Ольга Андреевна
Khristenko, Olga
Ключові слова: товарний ринок
статистика
ринкові відносини
сфера виробництва
сфера споживання
Дата публікації: 2016
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Короткий огляд (реферат): Статистика ринку [Електронний ресурс] : метод. реком. та завдання до практичних занять і самостійної роботи для здобувачів ступеня вищої освіти "бакалавр" напрямаму6.030601 "Менеджмент" (спеціальностей 073 "Менеджмент", 074 "Публічне управління та адміністрування) денної та заочної форми н / уклад. О. А. Христенко. — Електрон. текст. дан. – Миколаїв : МНАУ, 2016. – 60 с.
Опис: Метою навчальної дисципліни «Статистика ринку » є розкриття статистичної методології дослідження товарних ринків для державного регулювання ринкових відносин від макро- до мікрорівня. Адже споживачі інформації на всіх рівнях — державному, відомчому, галузевому, регіональному чи муніципальному — потребують для прийняття обґрунтованих управлінських рішень не стільки числових даних, «кладовища чисел», а результатів аналітичної роботи (аналізу, оцінювання, прогнозування, узагальнення) і подання у зручній для сприйняття формі, тобто «музики» чисел.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2382
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Statystyka_rynku.pdf786,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.