Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/297
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіктенко, Алевтина Ізосимівна-
dc.contributor.authorКиктенко, Алевтина Изосимовна-
dc.contributor.authorKiktenko, Alevtina-
dc.date.accessioned2013-06-26T11:41:59Z-
dc.date.available2013-06-26T11:41:59Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationКиктенко А. И. Мультипликационный подход в подготовке инженеров – педагогов / А. И. Киктенко // Людина, культура, техніка в новому тисячолітті : зб. матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції. – Х. : Національний аерокосмічний університет ім М. Є. Жуковського. - 2005. – С. 62– 70.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/297-
dc.description.abstractУ статті розглядається одна з моделей професійної підготовки інженерів-педагогів. Показано,що моделі мультіплікаційних механізмів входять у практику у вигляді певних методів, які визначають і подають систему засобів досягнення ефекту множення, оптимізації найбільшь зажаданих якостей оособистості.ru
dc.description.abstractВ статье рассматривается одна из моделей профессиональной подготовки инженеров–педагогов. Показано, что модели мультипликационных механизмов входят в практику в виде определенных методов, определяющих и представляющих систему средств достижения эффекта умножения, оптимизации наиболее востребованных качеств личности.-
dc.description.abstractThe article deals with one of the models of training of engineers-teachers. It is shown that the model of multiplication mechanisms are in practice in the form of certain methods, defining and representing the system of means to achieve a multiplier effect and optimization of the most popular personality traits.-
dc.language.isootherru
dc.subjectінженер–педагогru
dc.subjectсистемний характерru
dc.subjectсукупність принципівru
dc.subjectпрофесійна підготовкаru
dc.subjectсамовихованняru
dc.subjectсаморозвитокru
dc.subjectинженер–педагогru
dc.subjectсистемный характерru
dc.subjectсовокупность принциповru
dc.subjectпрофессиональная подготовкаru
dc.subjectсамовоспитаниеru
dc.subjectсаморазвитиеru
dc.subjectengineer- teacherru
dc.subjectsystem characterru
dc.subjecta set of principlesru
dc.subjectmodelsru
dc.subjectprofessional trainingru
dc.subjectself-educationru
dc.subjectself-developmentru
dc.titleМультіплікаційний підхід у підготовці інженерів–педагогівru
dc.titleМультипликационный подход в подготовке инженеров–педагогов-
dc.titleMultiplier approach in the training of engineers-teachers-
dc.typeOtherru
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мультипликационный подход.doc51,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.