Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3307
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарковська, Антоніна В’ячеславівна-
dc.contributor.authorСаламатіна, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorМарковская, Антонина Вячеславовна-
dc.contributor.authorСаламатина, Ольга Александровна-
dc.contributor.authorMarkowska, Antonina-
dc.contributor.authorSalamatina, Olha-
dc.date.accessioned2018-04-25T07:24:39Z-
dc.date.available2018-04-25T07:24:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationMarkowska A. V. Communicative-pragmatic respondent’s strategies in modern publicistic interview (on material of the German-language and English-laguage press) / A. V. Markowska, О. О. Salamatina // Сучасні дослідження з іноземної філології. - 2016. - Вип. 14. - С. 188-197.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3307-
dc.description.abstractСтаття присвячена розкриттю специфіки взаємодії учасників комунікації в сучасному публіцистичному інтерв’ю. Шляхом аналізу інтерв’ю сучасної німецькомовної та англомовної преси виокремлено неконфліктні та конфліктні стратегії респондента: мовленнєву стратегію надання інформації та мовленнєву стратегію вираження точки зору, які залежать від бажання чи небажання надати інтерв’юеру суспільно важливу інформацію. На прикладі німецької та англійської мов охарактеризовано тактики респондента (складові стратегій), які спрямовані на реалізацію комунікативного наміру та прагматичної настанови респондента.uk
dc.language.isootheruk
dc.titleCommunicative-pragmatic respondent’s strategies in modern publicistic interview (on material of the German-language and English-laguage press)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
марковська.pdf200,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.