Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3469
Назва: Реклама в ЗЕД
Автори: Тимофієва, Ганна Степанівна
Тимофеева, Анна Степановна
Tymofieva, Hanna
Ключові слова: зовнішньоекономічна діяльність
реклама
переконуючий засіб
інформація
пропаганда
міжнародний бізнес
Дата публікації: 2014
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Тимофієва Г.С.. Реклама в ЗЕД [Електронний ресурс] : курс лекцій / Тимофієва Г.С. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2014. – 40 с.
Короткий огляд (реферат): Реклама - це переконуючий засіб інформації про товар, фірму, комерційна пропаганда споживчих властивостей товарів і переваг діяльності фірми. Споживачам потрібно подати інформацію, щоб переконати їх у перевагах товару фірми, сформувати і активізувати попит та створити психологічну підготовленість до проведення комерційних переговорів з купівлі продажу і придбання товару.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3469
Розташовується у зібраннях:Конспекти та курси лекцій (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Timofieva_G.RvZED_KL.pdf334,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.