Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/359
Назва: Роль маркетингу у прискоренні трансферу інновацій.
Роль маркетинга в ускорении трансфера инноваций.
The role of marketing in accelerating the transfer of innovation.
Автори: Марчук, Любов Петрівна
Марчук, Любовь Петровна
Marchuk, Lyubov
Ключові слова: маркетинг
трансфер інновацій
бренд
позиціонування технологій
маркетинговий альянс
маркетинг
трансфер инноваций
позиционирование технологий
маркетинговый альянс
мarketing
transfer of innovation
brand positioning technology
marketing alliance
Дата публікації: 2010
Видавництво: Миколаївський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: Марчук Л. П. Роль маркетингу у прискоренні трансферу інновацій / Л. П. Марчук // Вісник аграрної науки Причорномор’я. — Миколаїв : МДАУ, 2010. - Вип. 3 (54). Т. 1. — С. 33-40.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто деякі методологічнi аспекти дослідження ринку iн - новацій. Висвітлено сучаснi методи маркетингової дiяльностi, що активізують процес реалізації новiтнiх технологій та інноваційної продукції.
Рассмотрены некоторые методологические аспекты исследования рынка инноваций. Освещены современные методы маркетинговой деятельности, которые активизируют процесс реализации новейших технологий и инновационной продукции.
Some methodical aspects of market innovations research are considered. The modern methods of marketing activity,which active the process of realization of the newest technologies and innovative products, are reflected.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/359
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2010. - Вип. 3 (54). - Т. 1.
Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010(2) Вісник аграрної науки Причорномор'я.pdf228,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.