Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3773
Назва: Упровадження моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів
Внедрение модели подготовки магистров к образовательно-научной деятельности в условиях массовых дистанционных открытых курсов
Implementation of the model for masters preparation to educational and scientific activity in the conditions of massive open online courses
Автори: Бацуровська, Ілона Вікторівна
Самойленко, Олександр Миколайович
Самойленко, Олексій Олександрович
Бацуровская, Илона Викторовна
Самойленко, Александр Николаевич
Самойленко, Алексей Александрович
Batsurovska, Ilona
Samoylenko, Oleksandr
Samoylenko, Oleksiy
Доценко, Наталія Андріївна
Доценко, Наталия Андреевна
Dotsenko, Nataliya
Ключові слова: освітньо-наукова підготовка
магістри
модель
масові відкриті дистанційні курси
образовательно-научная подготовка
магистры
массовые открытые дистанционные курсы
educational and scientific preparation
masters
massive open online courses
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Самойленко О. М. Упровадження моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів / О. М. Самойленко, І. В. Бацуровька, О. О. Самойленко, Н. А. Доценко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. – Т. 64. - № 2. - С. 197-220.
Короткий огляд (реферат): У статті представлені результати експериментальної роботи. Пропонується констатація й аналіз результатів упровадження моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів. Окреслені спеціальності майбутніх магістрів, які брали участь в експериментальній роботі, висвітлено перелік адаптованих масових відкритих дистанційних курсів, у яких покладено основи технологій навчання, що пропонує авторська модель. Представлені розрахункові таблиці емпіричного значення χ2 мотиваційного, когнітивно-змістового, репродуктивно-операційного та результативно-творчого компоненту на початку і після завершення експерименту в контрольних і експериментальних групах, графічне співвідношення на координатній осі критичних і емпіричних значень зазначених компонентів і графіки результатів оцінювання показників готовності магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів на початку і після завершення експерименту у відносних частотах.
В статье представлены результаты экспериментальной работы. Предлагается констатация и анализ результатов внедрения модели подготовки магистров в образовательно-научной деятельности в условиях массовых открытых дистанционных курсов. Указанные специальности будущих магистров, принимавших участие в экспериментальной работе, отражены перечень адаптированных массовых открытых дистанционных курсов, в которых положено основы технологий обучения, предлагает авторская модель. Представленные расчетные таблицы эмпирического значения χ2 мотивационного, когнитивно-содержательного, репродуктивно-операционного и результативно-творческого компонента в начале и по завершению эксперимента в контрольных и экспериментальных группах, графическое соотношение на координатной оси критических и эмпирических значений указанных компонентов и графики результатов оценки показателей готовности магистров образовательно-научной деятельности в условиях массовых открытых дистанционных курсах в начале и по завершению эксперимента в относительных частотах.
The article presents the results of experimental work. It is suggested to state and analyze the results of model implementation for masters preparation to educational and scientific activity in the conditions of massive open online courses. There are indicated specialties of the future masters that took part in the experimental work, considered the list of adapted massive open online courses, in which the basis of the technologies of teaching is laid, offered the author's model. There are presented computational tables of the empirical value χ2 of the motivational, cognitivecontent, reproductive and operative and productive and creative component at the beginning and at the end of the experiment in control and experimental groups, the graphic correlation on the coordinate axis of the critical and empirical values of the indicated components and the graphs of the results of the assessment of the readiness of masters educational and scientific activity in the conditions of massive open online courses at the beginning and at the end of the expedition rhythm in relative frequencies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3773
Розташовується у зібраннях:Публікації науково-педагогічних працівників МНАУ у БД Web of Science
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1894-9709-1-PB.pdf773,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.