Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3799
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДомаскіна, Марина Анатоліївна-
dc.contributor.authorКришталь, Руслан Булатович-
dc.contributor.authorДомаскина, Марина Анатолиевна-
dc.contributor.authorКришталь, Руслан Булатович-
dc.contributor.authorDomaskina, Marynа-
dc.contributor.authorCrystal, Ruslan-
dc.date.accessioned2018-05-29T09:08:26Z-
dc.date.available2018-05-29T09:08:26Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДомаскіна М. А. Методи прогнозування збуту продукції як фактор економічної безпеки / М. А. Домаскіна, Р. Б. Кришталь // Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинського. – 2017. – № 2 (9). - С.78-83.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3799-
dc.description.abstractВикладено результати дослідження методів прогнозування збуту продукції. Розглянуто алгоритм здійснення прогнозування збуту продукції на підприємстві. Досліджено вплив основних факторів на процес збуту продукції та показано їх графічно, залежно від прироби їхнього впливу: позитивного чи негативного. Представлено розгорнуту класифікацію найпоширеніших методів прогнозування збуту продукції за класифікаційними ознаками. Розкрито сутність основних методів прогнозування збуту продукції та виділено їх переваги та недоліки, здійснено порівняльний аналіз.uk
dc.description.abstractИзложены результаты исследования методов прогнозирования сбыта продукции. Рассмотрен алгоритм осуществления прогнозирования сбыта продукции на предприятии. Исследовано влияние основных факторов на процесс сбыта продукции и показано их графически, в зависимости от природы их воздействия: положительного или отрицательного. Представлены развернутую классификацию наиболее распространенных методов прогнозирования сбыта продукции по классификационным признакам. Раскрыта сущность основных методов прогнозирования сбыта продукции и выделены их преимущества и недостатки, осуществлен сравнительный анализ.-
dc.description.abstractThe results of research of methods of forecasting of sales of products are presented. The algorithm of forecasting sales of products at the enterprise is considered. The influence of the main factors on the sales process of products is investigated and shown graphically, depending on the components of their influence: positive or negative. The detailed classification of the most common methods of forecasting the sale of products according to classification criteria is presented. The essence of basic methods of forecasting sales of products is revealed and their advantages and disadvantages are highlighted, a comparative analysis is carried out.-
dc.language.isootheruk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.subjectметоди прогнозуванняuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectпринципи прогнозуванняuk
dc.subjectалгоритм прогнозуванняuk
dc.subjectпрогнозированиеuk
dc.subjectметоды прогнозированияuk
dc.subjectсбытuk
dc.subjectпринципы прогнозированияuk
dc.subjectалгоритм прогнозированияuk
dc.subjectforecastinguk
dc.subjectforecasting methodsuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectforecasting principlesuk
dc.subjectforecasting algorithmuk
dc.titleМетоди прогнозування збуту продукції як фактор економічної безпекиuk
dc.titleМетоды прогнозирования сбыта продукции как фактор экономической безопасности-
dc.titleMethods for predicting the sales of products as a factor of economic safety-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методи прогнозування збуту продукції.pdf303,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.